apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was (en ben) ook bang voor mogelijkheid van een kunstklapper... maar liever gezond met een kunstbek dan de andere kant op... (in mijn geval).Dit hou ik echt geen 3 weken volpijn komt nu weer behoorlijk terug en ik zit al op dubbel de dosis ibu en paracetamol die aangeraden is. Trekt ook door mij hele gezicht.
Heb begin van de avond afspraak bij de noodtandarts.
Prima dat trekken goedkoper is, maar ik weiger dat gewoon echt. Een kunstgebit is mijn ergste nachtmerrie en ik ga echt geen stappen dichterbij zetten als het niet de enige mogelijk optie is. Ik laat hem alleen trekken als het echt moet omdat bvb anders mijn kaak kapot gaat van de ontsteking.
Smakelijk alvast, alsook dank voor het milde leedvermaak.Ik ging in de zon (die scheen dus net) even een rondje rennen. Was nauwelijks een kilometer weg en ik krijg me een hagelbui op mijn harses. Horizontaal, recht in mijn bek door de storm.
Beetje regen is niet erg, maar dit was wel wat overdreven. Wel een goede cheat verdiend. Voordeel: ik ben nu bezig met de oven voorverwarmen voor een zelfgemaakte pizza. Ham, buffel mozzarella, artisjok, paprika, olijven en semi-zongedroogde tomaat liggen te wachten.
Hoe langer je wacht met het behandelen van de ontsteking des te erger het probleem gaat worden.
Ergste geval krijg je een kaakbeen ontsteking en dan ben je nog veel verder van huis.
*edit* O kzie dat je een afspraak
hebt gemaakt. Sterkte en succes.
Ik was (en ben) ook bang voor mogelijkheid van een kunstklapper... maar liever gezond met een kunstbek dan de andere kant op... (in mijn geval).
Sterkte en succes vanavond
Geen idee of dat bij jou mogelijk is, ik ben geen tandarts/kaakchirurg, maar ik weet dat het mogelijk is dat ze de wortelpunt knippen (dit gebeurt wel eens als ze de ontsteking niet weg krijgen vanaf de kies. Dit gebeurt via de kaak...Noodtandarts heeft foto's gemaakt, er zit een ontsteking diep in de wortelpunt, onder een oude wortelkanaalbehandeling. Daarom is de pijn ook zo erg, de onsteking zit erg diep.
Ze konden daar helaas alleen trekken, maar zoals ik eerder zei wil ik dacht echt niet dus hebben ze Tramadol voorgeschreven en dat begint nu in te werken. Helaas lijkt zelfs dat niet in staat de pijn volledig te onderdrukken dus verwacht ik een zware nacht.
Morgenochtend ASAP een afspraak fixen bij een endodontoloog.
Oh en ik moet waarschijnlijk twee kronen hierdoor...
Geen idee of dat bij jou mogelijk is, ik ben geen tandarts/kaakchirurg, maar ik weet dat het mogelijk is dat ze de wortelpunt knippen (dit gebeurt wel eens als ze de ontsteking niet weg krijgen vanaf de kies. Dit gebeurt via de kaak...
Er is dus misschien nog een optie...
Ook tramadol krijgt de pijn van een echte diepe ontsteking niet weg. Als je een flinke spiegel hebt opgebouwd zal de scherpe pijn wel minder zijn.Noodtandarts heeft foto's gemaakt, er zit een ontsteking diep in de wortelpunt, onder een oude wortelkanaalbehandeling. Daarom is de pijn ook zo erg, de onsteking zit erg diep.
Ze konden daar helaas alleen trekken, maar zoals ik eerder zei wil ik dacht echt niet dus hebben ze Tramadol voorgeschreven en dat begint nu in te werken. Helaas lijkt zelfs dat niet in staat de pijn volledig te onderdrukken dus verwacht ik een zware nacht.
Bestaan kaakchirurgen niet meer? Die kan de ontsteking verwijderen via het kaakbot.Noodtandarts heeft foto's gemaakt, er zit een ontsteking diep in de wortelpunt, onder een oude wortelkanaalbehandeling. Daarom is de pijn ook zo erg, de onsteking zit erg diep.
Heb je geen antibiotica kuur gekregen? eerst moet de ontsteking weg, verdoving heb je dan niks aan.Noodtandarts heeft foto's gemaakt, er zit een ontsteking diep in de wortelpunt, onder een oude wortelkanaalbehandeling. Daarom is de pijn ook zo erg, de onsteking zit erg diep.
Kun je het best naar ’privé’ kaakkliniekBestaan kaakchirurgen niet meer? Die kan de ontsteking verwijderen via het kaakbot.
Ik ben ooit geholpen door zo iemand die in een ZH werkte. Volkomen pijnloze behandeling.
Ook tramadol krijgt de pijn van een echte diepe ontsteking niet weg. Als je een flinke spiegel hebt opgebouwd zal de scherpe pijn wel minder zijn.
Maar wil je de ontsteking wegkrijgen dan zal je wss wel aan de ontstekingsremmers moeten, als dat kan.
Ik hoop dat je snel terecht kan en de ontsteking de kop ingedrukt kan worden.
Maar toch even op inhaken....wat zou het verschil maken als je 2 kronen moet en een wortelkanaal of 1 brug.
Ik bedoel bij wijze van spreken. Met een wortelkanaal en kroon is je kies "dood" met een brug is hij weg en wordt hij vervangen door de brug.
Bestaan kaakchirurgen niet meer? Die kan de ontsteking verwijderen via het kaakbot.
Heb je geen antibiotica kuur gekregen? eerst moet de ontsteking weg, verdoving heb je dan niks aan.
Lijkt er op dat er tegenwoordig lange wachtlijsten zijn, en goede personeel nu in kliniek werkt.Ik ben ooit geholpen door zo iemand die in een ZH werkte. Volkomen pijnloze behandeling.
wordt vaak gewoon vergoed. Je zorgverz. kan je daar meer over vertellen.Ik ga voor nu gewoon uit van wat mijn tandarts me gaat vertellen morgen.
Ik denk ook niet dat ik een privekliniek kan betalen? Ik heb een goede verzekering en daardoor hoef ik me niet echt druk te maken over de kosten, maar als het buiten de verzekering om behandeld gaat worden worden de kosten wel een probleem.
Lijkt er op dat er tegenwoordig lange wachtlijsten zijn, en goede personeel nu in kliniek werkt.
wordt vaak gewoon vergoed. Je zorgverz. kan je daar meer over vertellen.
Kaakkliniek ging het toch om ?Hmm oke, wat is dan het verschil tussen een prive kliniek en een normale kliniek?
Ik ga nu gewoon naar een tandarts die een 'eigen kliniek' heeft, niet in het ziekenhuis oid, maar wel gewoon onder de verzekering.
Is dat dan al een prive kliniek?
Oh sorry ik ben er niet helemaal meer bij met mijn hoofd.Kaakkliniek ging het toch om ?
dus niet in ziekenhuis
Joh.Gvd die Tramadol is echt serieuze drugs, ben echt niet blij wat dit met me doet, kan voor geen meter meer nadenken en voel me echt raar.