Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik ben ook echt een mong**l, roth zei nog van eet geen kauwgom maar het was al begonnen, heb echt staan kauwen als een idioot haha. me lippen liggen ook helemaal open, allemaal kleine barsten

Moet je weten dat ik nog op 40mg roa zit, dus alles dubbel zo droog en dubbel gebarsten :D ! Ook het herstel van die lippen gaat niet meer hoe het moet :D !

Hahaha ja heb ongeveer het zelfde op.

Het is echt een massive dip deze keer.

Ga zo proberen wat roerei te maken. Maar het kost momenteel al heel wat moeite om op te staan vanuit m'n bureaustoel.

Moet je weten dat ik nog op 40mg roa zit, dus alles dubbel zo droog en dubbel gebarsten :D ! Ook het herstel van die lippen gaat niet meer hoe het moet :D !

ach het was een geslaagde avond :D, moet zo toch echt trainen maar ga alleen maar zitten en zeuren haha

Trainen pfff. Netjes.

Daar wacht ik nog even mee:D, ik kan ook nog niet helemaal 100% helder alles zien. Sommige dingen zijn nog wazig.

Trainen pfff. Netjes.

Daar wacht ik nog even mee:D, ik kan ook nog niet helemaal 100% helder alles zien. Sommige dingen zijn nog wazig.

haha ik ga iig niet meer (veel) blowen na het hele gewaus, het leek echt mega veel op acid, niks ging mis maar die after was daardoor toch heel wat minder

Verhuisstresssssss

Heb trouwens gister rond half 9 3 of 4 peppies genomen en merk dat ik nog steeds niet stilzit xD, ga nu maar 1 scoopie hard nemen en trainen :d, vanavond theekransje bij een chickie omnomnom

Voel me ****ing beta nu, meisje maakte oogcontact met mij toen ik me klaarmaakte voor squatten... En ik met me domme hoofd keek weg om mij te focussen op mijn 5x170KG squat PR:roflol: Ze liep daarna ook gelijk de zaal uit lol

ik ben ook echt een mong**l, roth zei nog van eet geen kauwgom maar het was al begonnen, heb echt staan kauwen als een idioot haha. me lippen liggen ook helemaal open, allemaal kleine barsten

ligt niet aan de kauwgum hoor, je moet jezelf een beetje onder controle houden hah

en voor ide barstjes , daarom heb ik altyd labello bij me als ik uitga met M

Voel me ****ing beta nu, meisje maakte oogcontact met mij toen ik me klaarmaakte voor squatten... En ik met me domme hoofd keek weg om mij te focussen op mijn 5x170KG squat PR:roflol: Ze liep daarna ook gelijk de zaal uit lol
squat > meisjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je komt toch in de gym om te trainen, chicks versieren kan je overal doen behalve daar.

[Link niet meer beschikbaar]

wat een irritant k*t ventje
U%20Mad%20Bro.jpg

:roflol:!!

Verkapte kijk-mij-5x170kg-squatten post.:mad:

Yes jelly.
@ chick[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.

Shitstorm buiten gek, alles knalt tegen de rolluiken aan..

Wat een kaki k*tweertje

waait hard man

Terug
Naar boven