MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.769
Hoe was het bij de tandarts?

Ik heb nog eens zitten nadenken over jouw opmerking over het niet willen laten trekken van een kies omdat je geen kunstgebit wilt... maar zo zwart/wit is het niet he... ze hebben bij mij nu net een implantaat geplaatst en over 3 maanden komt er een kroon op. De kans dat die implantaat mij gaat overleven is super groot... 1 of 2 implantaten staat echt niet gelijk aan een kunstgebit... althans niet in mijn ogen

Wat @Bullshark volgens mij bedoelt met een privékliniek is een tandartspraktijk waar ook een kaakchirurg werkzaam is. In mijn tandartspraktijk zit ook een kaakchirurg iig. Hij werkt een aantal dagen pw in het ziekenhuis en een aantal dagen in de praktijk. Geen idee overigens hoe het verzekeringstechnisch zit aangezien ik geen tandartsverzekering heb...
Als er nog veel meer niet klopt, telt implantaat als een kunstgebit.

• #140.771
Politie Amsterdam is op zoek naar een potlootventer.

Volgens een getuige gebruikt de man duidelijk anabolen, dit herkende hij aan zijn geslonken teelballen.

De man zou rondrijden in een opgefokte Volkswagen Golf.

Hij zou uit zijn auto stappen, de jas die hem bedekt opengooien en daarna roepen dat BMW's stom zijn terwijl hij zijn geslachtsdeel laat zien.

• #140.772
Politie Amsterdam is op zoek naar een potlootventer.

Volgens een getuige gebruikt de man duidelijk anabolen, dit herkende hij aan zijn geslonken teelballen.

De man zou rondrijden in een opgefokte Volkswagen Golf.

Hij zou uit zijn auto stappen, de jas die hem bedekt opengooien en daarna roepen dat BMW's stom zijn terwijl hij zijn geslachtsdeel laat zien.
Je gaat goed op de tramadol.

• #140.775
Volgens mij heb ik luizen
The_Prodigy__Firestarter_Official_Video.gif

• #140.776
10 voor 9 boormachine even serieus

Terug
Naar boven