Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Gooi het er eigenlijk vooral in omdat het mij wat beter vult en ik in de ochtend altijd de meeste honger heb. Overige maaltijden vul ik op met groenten, maar broccoli door de havermout vind ik niet zo geslaagd :o
    Brocolli pureren, havermout erdoor --> peper/zout --> bakken --> hartige koekjes :D
     
    Dat klinkt echt smerig :roflol:

    Heb die zemelen op mn lijstje gezet :)
    Bloemkool, broccoli, courgette en wortelen door oats kan allemaal. Proef je niks van.

    Op smaak maken met whey en of flavour drops. Eventueel vloeibaar eiwit toevoegen ipv whey voor nog meer volume.
     
    Bloemkool, broccoli, courgette en wortelen door oats kan allemaal. Proef je niks van.

    Op smaak maken met whey en of flavour drops. Eventueel vloeibaar eiwit toevoegen ipv whey voor nog meer volume.
    Wortel geen ervaring mee, die andere 3 proef je niet tot amper icm flink wat andere smaken.
     
    Bloemkool, broccoli, courgette en wortelen door oats kan allemaal. Proef je niks van.

    Op smaak maken met whey en of flavour drops. Eventueel vloeibaar eiwit toevoegen ipv whey voor nog meer volume.
    Ik geef toe dat mijn smaakpapillen flink verkracht zijn. Maar zo enstig is het ook weer niet :eek:
     
    • Haha
    Waarderingen: vntl
    Veel mensen zijn echt serieus ziek. Ik kan de tijd niet zeggen dat ik zo vaak en zo ‘zwaar’ ziek ben geweest. Zit nou opnieuw thuis met 39graden koorts terwijl dit een maand geleden ook al was, toen covid :o
     
    Wortel geen ervaring mee, die andere 3 proef je niet tot amper icm flink wat andere smaken.
    Heb je een voorbeeld van zo'n shake?
    Bloemkool, broccoli, courgette en wortelen door oats kan allemaal. Proef je niks van.

    Op smaak maken met whey en of flavour drops. Eventueel vloeibaar eiwit toevoegen ipv whey voor nog meer volume.
    Over hoeveel gram praten we dan itt andere zaken?

    Ik eet oats + pindakaas + whey, kan me niet voorstellen dat ik 100 gram wortel dan niet ga proeven. Zeker qua structuur
     
    Heb je een voorbeeld van zo'n shake?
    Wat smoothie betreft is 150 gram broccoli prima te combineren met 250 fruit, eventueel met wat flavordrops of natrena. Een deel van de broccoli kan je ook vervangen door boerenkool en spinazie waarbij je boerenkool het eerste gaat proeven.

    Met whey heb ik alleen ervaring met chocola en dan wat extra cacao.
     
    Wat smoothie betreft is 150 gram broccoli prima te combineren met 250 fruit, eventueel met wat flavordrops of natrena. Een deel van de broccoli kan je ook vervangen door boerenkool en spinazie waarbij je boerenkool het eerste gaat proeven.

    Met whey heb ik alleen ervaring met chocola en dan wat extra cacao.
    Ja oke als je er fruit bij gooit snap ik het wel. Maar niet met oats lijkt me
     
    8 man politie, voor overlast? Dan moet je het wel bont maken, drugsproblematiek of gewoon uit zichzelf een bijzonder exemplaar?
    Ik zag toevallig zijn mugshot voorbij komen op een van hun schermpjes. En zn deur stond open vanaf 00 u Snachts tot 13 u de volgende dag. En niemand kwam naar de deur als er werd aangebeld enzo. Ikzelf had om 6 u, 10 u sochtends en 12 u. aangebeld, zo van yo alles okay hier?
     
    IMG_20230129_102359.jpg
     
    Net nieuwe bescherming op m’n mobiel nu alweer stuk
     
    Back
    Naar boven