- Waardering
- 10.892
- Lengte
- 1m75
Hij heeft wel veel geld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zoontje?Zit je net ff lekker te genieten van je zondagmiddag, moet iemand het weer opfokken.
?
Fokte die het op?
Nee, ik reageerde op de post boven mij.
Geef t een week
Ik zeg 7 dagen 🤞
Watskebeurt? Is het weer de tijd van de maand?
7 dagen en hij is terug. Geen stress swa
Volgens mij heeft hij weer een feestje gehad
Hebben ook nergens een deur in m.u.v. zolder, dus een heel hoekwoning aan het verwarmen deze maanden. Zonder de prijsplafond waren onze kosten 779,-in januari.
Kan je beter een professionele droger huren als alles gestuct is, ben ja allicht goedkoper uit en het is eerder droog.Echt leuk zo'n huis kopen in de winter. 200m2 moet gestuct worden, de helft gedaan afgelopen zaterdag en de rest a.s. zaterdag. Ramen op een kiertje, 18 kuub gas per dag nodig om 't op 18 graden te houden.Hebben ook nergens een deur in m.u.v. zolder, dus een heel hoekwoning aan het verwarmen deze maanden. Zonder de prijsplafond waren onze kosten 779,-in januari.
Gelukkig heb ik toch geen geld nodig voor drugs en heb ik al een levensvoorraad om de pijn weg te gebruiken.![]()
Hoe verwarmt die dan?Kan je beter een professionele droger huren als alles gestuct is, ben ja allicht goedkoper uit en het is eerder droog.
Dan nog heb je luchtcirculatie nodig voor al het vocht. Maar langzamer drogen zou ook mooier resultaat op moeten leveren. Verder verbruiken we ook zonder ramen op een kier nog 8 kuub per dag, want geen deuren.Kan je beter een professionele droger huren als alles gestuct is, ben ja allicht goedkoper uit en het is eerder droog.
🤣 ik kan je verzekeren dat het geen reet uitmaakt, en als het mooi moet worden met opdrogen zou ik een andere stucadoor zoeken hahah anders sta je nog dagen te schuren om het een beetje knap te krijgenDan nog heb je luchtcirculatie nodig voor al het vocht. Maar langzamer drogen zou ook mooier resultaat op moeten leveren. Verder verbruiken we ook zonder ramen op een kier nog 8 kuub per dag, want geen deuren.
Das wat ik zelf snel op internet had gelezen, klonk ook wel logisch dat snel drogen scheurvorming kan veroorzaken. Het werk komt wel goed, dat is al strak gezet voor wat ze al gedaan hebben. Wordt ook met een bepaalde schuurmachine zo glad als babybilletjes gemaakt, zal geen korrel meer overblijven. Niet dat er al veel te vinden zijn.🤣 ik kan je verzekeren dat het geen reet uitmaakt, en als het mooi moet worden met opdrogen zou ik een andere stucadoor zoeken hahah anders sta je nog dagen te schuren om het een beetje knap te krijgen
Ja doen ze met een planex schuurmachine, voor het mooiste resultaat zou ik het persoonlijk laten verf spuiten ook, wanden 9001 en het plafond 9010, geeft ook een goede laag dikte en een spatzuiver resultaat 🤣Das wat ik zelf snel op internet had gelezen, klonk ook wel logisch dat snel drogen scheurvorming kan veroorzaken. Het werk komt wel goed, dat is al strak gezet voor wat ze al gedaan hebben. Wordt ook met een bepaalde schuurmachine zo glad als babybilletjes gemaakt, zal geen korrel meer overblijven. Niet dat er al veel te vinden zijn.
Hier houdt ons budget wel op met mensen inhuren..Ja doen ze met een planex schuurmachine, voor het mooiste resultaat zou ik het persoonlijk laten verf spuiten ook, wanden 9001 en het plafond 9010, geeft ook een goede laag dikte en een spatzuiver resultaat 🤣
Sauzen doen wel zelf, wel met Sikkens alphacryl pure mat. RAL 9001, verschrikkelijk. Muren doen we een mengkleur in de bruintinten, Plafond wel 9010.