AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

In deze volgorde geopend op mijnoverheid.nl

betalen.jpg


ontvangen.jpg


Nu voor de zekerheid uitzoeken dat het tegen elkaar wegvalt.
 
Dacht pleur ff m'n rijst, groenten en kip in een blender en ga het opdrinken
Gaan we nooit meer doen
Haha had die ene gast je geïnspireerd?

Hoe is de smaak?
 
Haha had die ene gast je geïnspireerd?

Hoe is de smaak?
Geen idee wie je bedoeld hahaha
Het smaakt oprecht gewoon als hoe de maaltijd smaakt
Maar de textuur is echt om te kotsen :p
 
Flikker gwn mijn kip in de blender. 1,5 kop gestoomde, gekookte kipfilet, wat brocolli spinazie whatever , 2 kopjes witte rijst, wat eiwitten, 2 theelepels olijfolie. En voila een shake van ongeveer. 1000 calorieën. Gooi d'r whatever macro's bij die je nodig hebt.

Je zit snel aan een absurde hoeveelheid macro's.

Ik ben dit begonnen omdat whey mij ontieglijk laat bloaten.

Op een gegeven moment ben je dat kauwen gwn beu. Hangt die kipfilet je de strot uit. Werken etc.

Geen idee wie je bedoeld hahaha
Het smaakt oprecht gewoon als hoe de maaltijd smaakt
Maar de textuur is echt om te kotsen :p
Haha die royboy postte dat laatst.
Maar als je er gewoon daarna nog wat croutons aan toevoegt heb je nog een stevige bite 😂
 
Dacht pleur ff m'n rijst, groenten en kip in een blender en ga het opdrinken
Gaan we nooit meer doen
Had ik je ook kunnen vertellen. Ook 1x in mijn leven geprobeerd een maaltijd te blenden, toen ik net een beugel kreeg en alles te pijnlijk was om te kauwen. Daarna snel yoghurtzakjes gekocht.
 
BMW in 1955: Een klein bescheiden autotje om iedereen de kans te bieden een betaalbare en zuinige auto te kopen voor weinig geld.

bmw-isetta.jpg


Bmw in 2023:

P90447388-stella-clarke-project-lead-bmw-ix-flow-featuring-e-ink-prototype-not-on-sale-600px.jpg


20221210012517_BMW XM India.jpg
 
Gebelt door mijn werk of ik eerder wilden komen vanwege een 'Died suddenly' :mad: Naast familie lid van een collega.
 
Zit je net ff lekker te genieten van je zondagmiddag, moet iemand het weer opfokken.
 
Back
Naar boven