MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.042
en die nieuwe eigenaar maar bon chance

• #141.043
Fucking q park.
Ik kwam gister achter dat er 3 bedragen uit mijn rekening is afgeschreven dat ik schijnbaar in een parkeergarage had geparkeerd. Mijn rekeningnummer was nog gekoppeld aan mijn vorige auto via de q park app. Dus die eigenaar zat lekker gratis te parkeren onder mijn kosten. Gaat in totaal om 25€.
Heb nu wel alles verwijderd maar dat q park letterlijk zegt “het is je eigen verantwoording en die kosten krijg je niet terug” vind ik triest
Storneren?

• #141.044
Vanavond de film Tenet gekeken. Het duurde even voordat ik me realiseerde dat ik naar de opvolger van de uitmuntende Batman trilogie, het verbluffende Inception en het zeer goede Interstellar aan het kijken was...

Dacht eerst heel even met een goedkope B film te maken te hebben, totdat de manier van vertellen en de decors en muziek Nolan's hand verraadden.

Acteerwerk matig, de held ook letterlijk een maatje te klein en een weliswaar ingewikkeld, maar deze keer zeer middelmatig verhaal.

Afgehaakt toen het character gespeeld door de zoon van Denzel, het advies kreeg "zichzelf niet tegen te komen in het verleden".

• #141.047
Vanavond de film Tenet gekeken. Het duurde even voordat ik me realiseerde dat ik naar de opvolger van de uitmuntende Batman trilogie, het verbluffende Inception en het zeer goede Interstellar aan het kijken was...

Dacht eerst heel even met een goedkope B film te maken te hebben, totdat de manier van vertellen en de decors en muziek Nolan's hand verraadden.

Acteerwerk matig, de held ook letterlijk een maatje te klein en een weliswaar ingewikkeld, maar deze keer zeer middelmatig verhaal.

Afgehaakt toen het character gespeeld door de zoon van Denzel, het advies kreeg "zichzelf niet tegen te komen in het verleden".
Leuke blogpost, niet gelezen

• #141.048
Kuitspier verrekt met een partijtje voetbal. Had al gezegd dat ik niet mee wilde doen maar na veel gezeur me toch laten overhalen. Kan momenteel mijn voet niet afwikkelen. Fysio zegt dat de meeste pijn binnen 48 uur weg is.

• #141.050
Mensen die in je gezicht eerst lachen en later een mes in je rug steken

Terug
Naar boven