Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.021
Ow lachen zodra er foto's van anderen worden gedeeld he? Ga je ook lachen wanneer dit bij gebeurd of is iedereen dan weer kut en is het weer een weekje voetenstampen?
Hoe kom je erbij dat ik een foto van iemand deel? Kheb dat plaatje gewoon van internet getrokken, google searched op fat retarded f**got gives amazing rimjob.

• #141.025
voor de 3e of 4e x verkouden in een jaar tijd :mad:

• #141.027
Na vorige nacht maar 2uur geslapen te hebben. En een dienst gedraaid van 10uur. Wou daarna gaan slapen werd ik wakker met koorts en buikpijn. Pff hoeveel pech kan je hebben😴

• #141.031
Eigen schuld, had je je maar moeten laten vaccineren.
Mijn ouders hebben mij laten vaccineren helaas helpt de dtkp niet tegen een verkoudheid. Is er trouwens al iets uitgevonden tegen de verkoudheid zonder negative bijwerkingen zoals oa een zwaar ontwrichte samenleving en myocarditus? Dan sta ik vooraan om de prik te halen.

• #141.032
Mijn ouders hebben mij laten vaccineren helaas helpt de dtkp niet tegen een verkoudheid. Is er trouwens al iets uitgevonden tegen de verkoudheid zonder negative bijwerkingen zoals oa een zwaar ontwrichte samenleving en myocarditus? Dan sta ik vooraan om de prik te halen.
Een dubbel mondkapje, 1,5 meter afstand houden van anderen en je handen stukwassen.

• #141.034
A687259E-80B6-49C8-8A6C-FF4CC12E62C7.gif

• #141.039
Fucking q park.
Ik kwam gister achter dat er 3 bedragen uit mijn rekening is afgeschreven dat ik schijnbaar in een parkeergarage had geparkeerd. Mijn rekeningnummer was nog gekoppeld aan mijn vorige auto via de q park app. Dus die eigenaar zat lekker gratis te parkeren onder mijn kosten. Gaat in totaal om 25€.
Heb nu wel alles verwijderd maar dat q park letterlijk zegt “het is je eigen verantwoording en die kosten krijg je niet terug” vind ik triest

• #141.040
Fucking q park.
Ik kwam gister achter dat er 3 bedragen uit mijn rekening is afgeschreven dat ik schijnbaar in een parkeergarage had geparkeerd. Mijn rekeningnummer was nog gekoppeld aan mijn vorige auto via de q park app. Dus die eigenaar zat lekker gratis te parkeren onder mijn kosten. Gaat in totaal om 25€.
Heb nu wel alles verwijderd maar dat q park letterlijk zegt “het is je eigen verantwoording en die kosten krijg je niet terug” vind ik triest
Maak je niet druk, je hebt geld zat. Druk maken om één geeltje is zonde

Terug
Naar boven