AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.001
Hier houdt ons budget wel op met mensen inhuren.. :roflol: Sauzen doen wel zelf, wel met Sikkens alphacryl pure mat. RAL 9001, verschrikkelijk. Muren doen we een mengkleur in de bruintinten, Plafond wel 9010.
Goed voorstrijk gebruiken ook anders kan je alles meerdere keren schilderen, met een goede blanke voorstrijk zuigt je muur niet meer, snel verdient ook weer 🫡

• #141.002
Man man man.

In Finland een keelontsteking opgelopen. Week lang dikke strot, huig opgezwolle en geïrriteerd. Vervolgens dikke pijnlijke plek rechts in m'm b**kes. Blijken m'n keelamandelen aan die kant terug gegroeid te zien. Week lang amper wat kunnen eten

En dan nu, als kers op de fucking taart, keelontsteking sinds gister bijna weg, kreeg ik gisteravond last van m'n oren. Vannochtend was het inmiddels een dubbele oorontsteking, huisarts gebeld en toen net voor ik erheen wilde gaan knapte m'n rechter trommelvlies. Luchte wel op omdat de druk er meteen af was. Minder is dat er nu bloederig pussig vocht uit m'n oor loopt.

Happy days..

Schrale troost, kheb tramadol gekregen. Niet cool hoeveel pijn dit doet.

#jesuisSteks

• #141.003
Man man man.

In Finland een keelontsteking opgelopen. Week lang dikke strot, huig opgezwolle en geïrriteerd. Vervolgens dikke pijnlijke plek rechts in m'm b**kes. Blijken m'n keelamandelen aan die kant terug gegroeid te zien. Week lang amper wat kunnen eten

En dan nu, als kers op de fucking taart, keelontsteking sinds gister bijna weg, kreeg ik gisteravond last van m'n oren. Vannochtend was het inmiddels een dubbele oorontsteking, huisarts gebeld en toen net voor ik erheen wilde gaan knapte m'n rechter trommelvlies. Luchte wel op omdat de druk er meteen af was.

#jesuisSteks
Sommige mensen hebben ook altijd geluk

• #141.004
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Ik voel me gezegend.

M'n oren zijn altijd al zwak geweest. Vroegah buisjes gehad en om de zoveel tijd knapt m'n rechtertrommelvlies weer eens. Hij is zo vaak geperforeerd dat het door het littekenweefsel een zwakke plek heeft. En doordat ie zo vaak is geperforeerd staat er minder spanning op het vlies, alsof je een drumstel wilt bespelen waar geen spanning op staat, wat resulteert in gehoordeschade.

• #141.005
Man man man.

En dan nu, als kers op de fucking taart, keelontsteking sinds gister bijna weg, kreeg ik gisteravond last van m'n oren. Vannochtend was het inmiddels een dubbele oorontsteking, huisarts gebeld en toen net voor ik erheen wilde gaan knapte m'n rechter trommelvlies. Luchte wel op omdat de druk er meteen af was. Minder is dat er nu bloederig pussig vocht uit m'n oor loopt.

Happy days..

#jesuisSteks
Ga eens gezond eten.

• #141.011
Doordat je geen foto's van jezelf durft te plaatsen. Plus al dat voorproeven van die kleffe troep die je maakt, restaurant style eten is dodelijk.
Ik heb helemaal geen behoefte om foto's van mijzelf te plaatsen. Ik heb ook geen facebook, geen insta, niks. Dus, omdat ik geen foto's van mijzelf 'durf' te plaatsen, eet ik ongezond?

restaurant style eten is dodelijk.
Je doet wel echt je best om mij te blijven verbazen. Net wanneer ik denk dat het niet dommer kan overstijg je jezelf met een nog achterlijkere uitspraak.

Plus al dat voorproeven van die kleffe troep die je maakt
:roflol:

Laatst bewerkt:
  • #141.012
  • #141.014
Eerlijk is eerlijk @Schwarzeneggertje , je hebt me te pakken. Ik hapte. Chapeau.

Goede troll. Het kan gewoon niet dat iemand zo dom is.

• #141.015
"Veel te veel zout en verkeerd vet."
Ik weet nie waar jij graag uit eten gaat, maar mcdonalds is geen restaurant.

• #141.016
Er zijn inderdaad een paar leden die ik irl bij kennismaking een stomp zou geven.
20230207_174755.jpg

Nou nou zo zijn we niet getrouwd, ik dacht altijd dat je me graag wilde rimmen met dat geile tongetje.

Terug
Naar boven