Ben je alleen thuis?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je alleen thuis?
Wat voor vieze dingen heb je in gedachte?
Christelijke feestdagen hebben voor de meeste mensen geen betekenis meer, dus iedereen die voorstander is van scheiding van religie en staat zou hier mee geen problemen mee moeten hebben.Kunnen erom lachen, maar dit zit er ook aan te komen hier in Nederland 🥹
Las kortgeleden nog dat gem 43 rijlessen is tegenwoordig. Vaak wordt er na les of 10 al aanvraag gedaan. Wachttijd van 8 weken vak 2 lessen zit je op 36 als je ineens slaagt2x opgaan is meer standaard dan abnormaal lijkt mij
Ik zou spontaan gelovig worden als docent als ze zoiets hier zouden proberen. Met een gigantische kruis het Malieveld op.Christelijke feestdagen hebben voor de meeste mensen geen betekenis meer, dus iedereen die voorstander is van scheiding van religie en staat zou hier mee geen problemen mee moeten hebben.
Veel religieuze feestdagen die ze in andere landen kennen hebben wij in Nederland al niet eens. Maria Hemelvaart, Dag van de Arbeid, Dag van het Gewas. Volgens mij zijn dat in België ook vrije dagen.Ik zou spontaan gelovig worden als docent als ze zoiets hier zouden proberen. Met een gigantische kruis het Malieveld op.
Nee, van mijn vrouw mag ik nog wel Doritos hoor, het is vooral @ak dat er minder opgewonden van raakt.
Afhankelijk van de variant dipsaus zou je nog wat mee kunnen.Nee, van mijn vrouw mag ik nog wel Doritos hoor, het is vooral @ak dat er minder opgewonden van raakt.
Alsof de scheiding van kerk en staat dat betekent.Christelijke feestdagen hebben voor de meeste mensen geen betekenis meer, dus iedereen die voorstander is van scheiding van religie en staat zou hier mee geen problemen mee moeten hebben.
Enne een Christelijke feestdag ruilen voor bijvoorbeeld suikerfeest?Christelijke feestdagen hebben voor de meeste mensen geen betekenis meer, dus iedereen die voorstander is van scheiding van religie en staat zou hier mee geen problemen mee moeten hebben.

Gewoon het x aantal feestdagen die er nu zijn als extra verlofdagen geven. Dan kan iedereen die opnemen wanneer hij/zij wilt. Of het nou Suikerfeest, Kerstmis, het Loofhuttenfeest of Yom Kippoer is. Of gewoon een willekeurige weekje extra vakantie.Enne een Christelijke feestdag ruilen voor bijvoorbeeld suikerfeest?![]()
Klinkt goed waar koop ik dat?Gewoon het x aantal feestdagen die er nu zijn als extra verlofdagen geven. Dan kan iedereen die opnemen wanneer hij/zij wilt. Of het nou Suikerfeest, Kerstmis, het Loofhuttenfeest of Yom Kippoer is. Of gewoon een willekeurige weekje extra vakantie.
Dat zei ik niet. Ik zei dat mensen die daar voorstander van zijn geen problemen zouden moeten hebben met opheffen van Christelijke feestdagen. (Anders zou het hypocriet zijn.)
Jom KipoerDat zei ik niet. Ik zei dat mensen die daar voorstander van zijn geen problemen zouden moeten hebben met opheffen van Christelijke feestdagen. (Anders zou het hypocriet zijn.)
En bovendien, is er een een scheiding van kerk en staat? Ik vind van niet, zeker niet in de VS en Frankrijk.
Ja datte, was te lui om het op te zoeken 🤣.
Dacht al dat het nieuw kipgerecht was 😉