XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.243
Gister van werk naar huis. Moest mijn trein halen lag er iemand op het spoor die schreeuwde ik wil niet meer, samen met 2 jongens die man van het spoor gehaald. Hij begon te schoppen en te doen, politie was gebeld kwamen 4 wagens en 2 ambu’s ze hebben hem uiteindelijk een injectie gegeven en afgevoerd op een brancard. Maak je ook weer wat mee

Lekker gewerkt!

• #141.248
Want jij reed na het afronden van je examen perfect en sindsdien zijn je rijskills in de auto niet verbeterd?
Ik reed al 12 jaar motor voordat ik 2 jaar geleden mijn autorijbewijs haalde.

Dus ja, best wel eigenlijk. Niet echt veel verandering. Schakelen gaat wat soepeler maar dat is sowieso anders in je eigen wagen dan de les auto. Verkeersinzicht en verkeersdeelname niks verandert. Gevaarinschatting idem.

• #141.249
Rijexamen is gewoon even een kunstje laten zien en inzicht hebben in de basis van verkeersveiligheid, autorijden leer je pas als je je rijbewijs hebt of als je motor gaat rijden.

Mijn vriendin rijdt weinig auto maar heeft haar rijbewijs langer dan ik, zat er laatst weer naast... Echt onveilig is het niet maar het is duidelijk dat ze een stuk minder KM's gemaakt heeft dan ik.

• #141.251
Motorrijden heeft echt veel geholpen voor mijn verkeersinzicht.

Toen ik voor mijn werk een speciale rijopleiding kreeg werdt er ook specifiek gevraagd naar wie wel en geen motorrijbewijs hadden en de instructeur zei meteen 'oh mooi dan moet het wel goed komen'

• #141.252
Ik had mijn autorijbewijs in 11 losse lesjes. :roflol:
"O ik zie dat je al een tijdje motorrijdt, nou dan zal het niet zo lang duren."

Ga ik afrijden, vraagt de examinator naar m'n ID. Dus ik laat m'n rijbewijs zien.

"Oo je rijdt motor, en al een tijdje ook. Wat rij je?
"Een yamaha, trazer 900".
"Dats toevallig, die heb ik ook".

In de pocket :cool:.

• #141.253
Je was al geslaagd voor je vertrok :roflol:

Tracer 900 nice, echt blok heerlijk alleen ik vond het stuur net te breed.

• #141.256
Hoelang zou het duren voordat dit ook in Nederland gaat gebeuren met feestdagen?

• #141.257
Hoelang zou het duren voordat dit ook in Nederland gaat gebeuren met feestdagen?

Een 350 jaar oude feestdag schrappen om het defensiebudget aan te vullen. :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #141.260
Ik heb een pot dipsaus maar geen Doritos :(

Terug
Naar boven