- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Oh dat weet ik niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dat weet ik niet
Vieze lihoudi
Gister van werk naar huis. Moest mijn trein halen lag er iemand op het spoor die schreeuwde ik wil niet meer, samen met 2 jongens die man van het spoor gehaald. Hij begon te schoppen en te doen, politie was gebeld kwamen 4 wagens en 2 ambu’s ze hebben hem uiteindelijk een injectie gegeven en afgevoerd op een brancard. Maak je ook weer wat mee
Heb nog maar 1x afgereden, moet in mei voor de 2e keer. Rijschool benoemde mij dat ik enorm was verbeterd sinds de examens
Waarom hebben ze je dan in eerste instantie laten afrijden?Heb nog maar 1x afgereden, moet in mei voor de 2e keer. Rijschool benoemde mij dat ik enorm was verbeterd sinds de examens
All about The benjaminsWaarom hebben ze je dan in eerste instantie laten afrijden?
Want jij reed na het afronden van je examen perfect en sindsdien zijn je rijskills in de auto niet verbeterd?Waarom hebben ze je dan in eerste instantie laten afrijden?
Ik reed al 12 jaar motor voordat ik 2 jaar geleden mijn autorijbewijs haalde.Want jij reed na het afronden van je examen perfect en sindsdien zijn je rijskills in de auto niet verbeterd?
Motorrijden heeft echt veel geholpen voor mijn verkeersinzicht.

.Ja alle zenuwen waren weg voordat ik überhaupt in de auto zat. Dat was wel heel relaxed. Tijdens de rit de hele tijd over motoren lopen kletsen. Was top.Je was al geslaagd voor je vertrok
Tracer 900 nice, echt blok heerlijk alleen ik vond het stuur net te breed.
Ik over anabolen no jokeJa alle zenuwen waar weg voordat ik überhaupt in de auto zat. Dat was wel heel relaxed. Tijdens de rit de hele tijd over motoren lopen kletsen. Was top.

Een 350 jaar oude feestdag schrappen om het defensiebudget aan te vullen.Hoelang zou het duren voordat dit ook in Nederland gaat gebeuren met feestdagen?
![]()
Deense parlement keurt afschaffing feestdag goed
Het Deense parlement heeft voor de afschaffing van een feestdag gestemd. Na urenlange debatten stemde een meerderheid van de parlementsleden (95 tegen 68) ermee in om van Store Bededag (‘Grote Gebedsdag’) vanaf 2024 een gewone werkdag te maken, zo meldde het Deense nieuwsagentschap Ritzau.m.nieuwsblad.be

Kunnen erom lachen, maar dit zit er ook aan te komen hier in Nederland 🥹Een 350 jaar oude feestdag schrappen om het defensiebudget aan te vullen.![]()
2x opgaan is meer standaard dan abnormaal lijkt mijHeb nog maar 1x afgereden, moet in mei voor de 2e keer. Rijschool benoemde mij dat ik enorm was verbeterd sinds de examens