MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.221
Ben blij dat mijn kinderen niet zo dom lullen. Zelfs gewoon blanke Nederlandse kinderen hoor je al halfbakken Marokkaans praten. Zo kan ik me wel voorstellen dat vrouwen/meiden zich geïntimideerd voelen in gym en liever met vrouwen onder elkaar trainen.
Heb je altijd al gehad. Ik heb vooral problemen ermee omdat het 'volggedrag' is. Maar dat type wil je toch niet volgen denk ik dan altijd :D

• #141.223
  • #141.228
Gister van werk naar huis. Moest mijn trein halen lag er iemand op het spoor die schreeuwde ik wil niet meer, samen met 2 jongens die man van het spoor gehaald. Hij begon te schoppen en te doen, politie was gebeld kwamen 4 wagens en 2 ambu’s ze hebben hem uiteindelijk een injectie gegeven en afgevoerd op een brancard. Maak je ook weer wat mee
Ik was weleens als beveiliger geroosterd op NS meldkamer en wat jij zag komt vaker voor. Maar dan met dodelijk afloop. Die opgeslagen camerabeelden leek wel op final destination. We moesten daar camerabeelden in de gaten houden voor mensen die niet 100 waren

• #141.229
Ik was weleens als beveiliger geroosterd op NS meldkamer en wat jij zag komt vaker voor. Maar dan met dodelijk afloop. Die opgeslagen camerabeelden leek wel op final destination. We moesten daar camerabeelden in de gaten houden voor mensen die niet 100 waren
Hier was net optijd gecommuniceerd door arriva gelukkig

• #141.232
Een dagpas bij de basic 10 fucking euro, asociaal. Dacht na m'n metingen in Tilburg maar ff langs de basic te gaan in de buurt.

• #141.233
Terug
Naar boven