- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Crashen bij vrienden op de zetelheel vaak zie je ook niet aan iemand af dat diegene dakloos is. Toch lopen er 10.000en of zelfs meer in Nederland.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Crashen bij vrienden op de zetelheel vaak zie je ook niet aan iemand af dat diegene dakloos is. Toch lopen er 10.000en of zelfs meer in Nederland.

chrashen*
Omdat hondenuitlaters voortdurend hun honden er tegen laten zeiken en ik de ketting vaak smeer.Waarom zit/zat er vaak hondenzeik (en kettingvet) op je motorhoes(en)?
volgen en dan tegen hun deur aan zeiken is de oplossing.Omdat hondenuitlaters voortdurend hun honden er tegen laten zeiken en ik de ketting vaak smeer.
Denk een zwerver die een dekzeil zocht voor onderdakJa kennelijk...
Maar wtf man een motorhoes van 6 tientjes jatten? Srsly....
En voor wat, je eigen motor? Marktplaats? Wtf moet je met een motorhoes als je geen motor hebt en als je wel en een motorrijder bent ga je dan srs zo diep zinken dat je door buurtjen gaat rijden tot je de correcte maat vind en die dan jatten?
De daders (eigenaar van de hond) werden meestal ook nog agressief als ik ze betrapte...volgen en dan tegen hun deur aan zeiken is de oplossing.
Valt me idd op, als je ze aanspreekt dat ze of kijken of ze het in keulen horen donderen of dat ze bozig/agressief worden.....ik heb niks tegen honden, maar als je er een zonodig wilt, ga dan lekker met dat beestje aan de wandel en laat em uit op een hondenuitlaat terrein.De daders (eigenaar van de hond) werden meestal ook nog agressief als ik ze betrapte...
Wanneer het velletje van je ... tussen de rits komt van je broek, en bloed als een rund.![]()
Bloed maar doodWanneer het velletje van je ... tussen de rits komt van je broek, en bloed als een rund.![]()
weet niet hoe groot jouw broek is, maar als je geen onderbroek draagt gebeurd dat wel eens.Verkapt kijk-mij-eens-een-grote-loshangende-balzak-hebben post.
ben ik al 5 jaar
Verkapte kijk-mij-een-10-incher-hebben post.weet niet hoe groot jouw broek is, maar als je geen onderbroek draagt gebeurd dat wel eens.
Is het afhankelijk van de grootte van je broek? Draag je dan te kleine broeken?weet niet hoe groot jouw broek is, maar als je geen onderbroek draagt gebeurd dat wel eens.
10 inch balzak?
Probeer het eens, PAS WEL OP VOOR DE RITSIs het afhankelijk van de grootte van je broek? Draag je dan te kleine broeken?
Waarom draag je geen onderbroek?
Lijkt mij niet heel chill. Zijn hier meer mensen die dat doen?

Ok. Maar wel chill dus?