Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.023
Doe de deur eens open, ze staan allang op de stoep

• #142.025

Ging net mijn grip wider doen.

Let's not fucking do that. Bijna overgegeven.

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #142.026
Ik kan dat soort filmpjes niet zien.

🥹

• #142.029
Trauma’s. Het is zo erg turnen vloer kan ik ook niet kijken. Bang dat ze door hun enkel gaan.

🥹
Ik heb een pec tear in het echt meegemaakt op lifting buddy en 10 jaar ofzo niet meer gebenched. De krak(die je bij thor ook hoort) en het gegil als een varken staan nog in mijn geheugen gegrift. Dus ik kan het geloven.

• #142.033
Onnodige compicatie van apparaten.....

Wasmachine op de kant gehad om de pootjes te verstellen en er onder schoon te maken.

Geeft nu eindeloos een lekkage storing voor lekkage die er niet is, sensor ook al schoongemaakt, alles klopt gewoon.

ER IS NIKS KAPOT fl**ker OP MET JE KUT STORING

• #142.035
Kantenservice heb ik ook echt een kut aan :roflol:

'Hallo ik heb deze storing maar er is geen sprake van lekkage, hoe kan ik de storing weg krijgen'

Dom wijf aan de telefoon:
Ja meneer bij die storing is er sprake van een interne lekkage

'Dat snap ik ik kan ook googlen maar er is geen intere lekkage, ik heb het apparaat al opengemaakt en zelfs de sensor al losgehaald en schoongemaakt maar de storing blijft'

Bij deze storing is het lekkage die u zelf niet kunt verhelpen dus kunnen we alleen een afspraak maken voor een monteur. Hoe oud is het apparaat.

'..... een jaar of 6. Is er een override code oid die ik kan gebruiken om de storing weg te krijgen?'.

Nee bij deze foutcode kunt u de lekkage zelf niet verhelpen, zal ik een monteur inplannen? De voorrijkosten zijn €96 en dan €60 per uur

'Zucht..... Nee bedankt, staat Succes en een fijne dag ook in je script?'

• #142.037
Nou hopelijk doet hij het morgen magisch weer maar lijkt total loss omdat er geen reset is voor de computer.

Iets met build to fail.

• #142.038
Onnodige compicatie van apparaten.....

Wasmachine op de kant gehad om de pootjes te verstellen en er onder schoon te maken.

Geeft nu eindeloos een lekkage storing voor lekkage die er niet is, sensor ook al schoongemaakt, alles klopt gewoon.

ER IS NIKS KAPOT fl**ker OP MET JE KUT STORING

Wasmachines moet je niet op hun kant leggen.

Volg mij voor meer handige tips.
Dit, alsof je een wasmachine even op zijn kant kan leggen.

• #142.039
Nogmaals, machine werkt prima, er is geen sprake van het daadwerkelijk feit waar de storing voor moet waarschuwen. Het is puur de computer die weigert de errorcode te vergeten. Een errorcode die al niet nodig was om mee te beginnen, 99% van de gebruikers heeft een wasmachine op een plaats staan waar een klein beetje lekkage geen kwaad kan, en als je grote lekkage zou hebben kan die sensor er sowieso niks aan doen.

Die sensor doet letterlijk het werk wat je normaal zelf zou doen 'oh er ligt een plasje water onder de wasmachine dat is niet zo goed' Alleen dan op een elektronische manier waardoor de computer nu in limbo hangt.

En ja een wasmaschine zou je prima op de kant moeten kunnen leggen.

Laatst bewerkt:
  • #142.040
Terug
Naar boven