- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Honger zeker? Smaakt t dalijk extra lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Honger zeker? Smaakt t dalijk extra lekker.
Ja of het warm is bij aankomst is de vraag
Oke opa
Zwakkeling.
Trauma’s. Het is zo erg turnen vloer kan ik ook niet kijken. Bang dat ze door hun enkel gaan.
Ik heb een pec tear in het echt meegemaakt op lifting buddy en 10 jaar ofzo niet meer gebenched. De krak(die je bij thor ook hoort) en het gegil als een varken staan nog in mijn geheugen gegrift. Dus ik kan het geloven.Trauma’s. Het is zo erg turnen vloer kan ik ook niet kijken. Bang dat ze door hun enkel gaan.
🥹
Wel genoeg energie om te duwen!pre workout genomen om er achter te komen dat m’n wagen niet meer start![]()
Gekke reden om een pre-workout te nemen.pre workout genomen om er achter te komen dat m’n wagen niet meer start![]()

Onnodige compicatie van apparaten.....
Wasmachine op de kant gehad om de pootjes te verstellen en er onder schoon te maken.
Geeft nu eindeloos een lekkage storing voor lekkage die er niet is, sensor ook al schoongemaakt, alles klopt gewoon.
ER IS NIKS KAPOT fl**ker OP MET JE KUT STORING
Dit, alsof je een wasmachine even op zijn kant kan leggen.Wasmachines moet je niet op hun kant leggen.
Volg mij voor meer handige tips.
Zo zwaar zijn ze niet? Je moet alleen wel de transport bouten er in doen als je hem vervoerd.Dit, alsof je een wasmachine even op zijn kant kan leggen.