XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.001
Weer een sterfgeval in mijn kennissenkring, hartklep problemen zijn hem fataal geworden.

• #142.002
Buikgriep :(

• #142.003

Vertel mij wat.

Als voorbereiding op een colonoscopy heb ik eergisteravond voor het laatst gegeten (nu inmiddels 35 uur geleden) en zit ik sinds gisteren aan de laxeermiddelen :o Hele nacht + vanochtend gewoon uit me kont zitten te pissen. Niet echt fijn allemaal

• #142.004
Vertel mij wat.

Als voorbereiding op een colonoscopy heb ik eergisteravond voor het laatst gegeten (nu inmiddels 35 uur geleden) en zit ik sinds gisteren aan de laxeermiddelen :o Hele nacht + vanochtend gewoon uit me kont zitten te pissen. Niet echt fijn allemaal
Tijdje terug ook laten doen, maar met het bijgevoegde geluk dat het roesje niet zo veel deed, sterkte. :')

• #142.007
Ik heb het zonder sedatie laten doen.

Die doc waarschuwde me van te voren dat het “erg onprettig” zou worden, met name wanneer ze helemaal aan het einde van de dikke darm komen en nog 10-15cm in de dunne darm gaan om daar te kijken.

Het waren echt een paar minuten van helse pijn. Als het iets langer had geduurd was ik beginnen schreeuwen om te stoppen :hahaha:

Heel raar ook. Je wordt volgepompt met lucht in je buik en krijgt het gevoel alsof je ontploft. Ook daarna nog 30 minuten op de wc gezeten in het ziekenhuis en gewoon “scheten” moeten laten van 20 seconden lang tot al die lucht eruit was. Toen thuis nog dikke diarree gehad omdat het laxeermiddel wat ik van te voren moest nemen nog niet helemaal was uitgewerkt, huhu.

Maar goed, heb het overleefd.

• #142.008
Ik heb het zonder sedatie laten doen.

Die doc waarschuwde me van te voren dat het “erg onprettig” zou worden, met name wanneer ze helemaal aan het einde van de dikke darm komen en nog 10-15cm in de dunne darm gaan om daar te kijken.

Het waren echt een paar minuten van helse pijn. Als het iets langer had geduurd was ik beginnen schreeuwen om te stoppen :hahaha:

Heel raar ook. Je wordt volgepompt met lucht in je buik en krijgt het gevoel alsof je ontploft. Ook daarna nog 30 minuten op de wc gezeten in het ziekenhuis en gewoon “scheten” moeten laten van 20 seconden lang tot al die lucht eruit was. Toen thuis nog dikke diarree gehad omdat het laxeermiddel wat ik van te voren moest nemen nog niet helemaal was uitgewerkt, huhu.

Maar goed, heb het overleefd.
Jij bent zo'n liefhebber dat je het wilt meemaken als er een grote slang door de achteruitgang erin gaat?
:trollface:

• #142.013
  • #142.014
Ja sorry, ik vond het alleen een beetje ongemakkelijk, met name de situatie.

Mwa, daar heb ik dan weer niet zo’n moeite mee.

Ik kreeg zo’n doorzichtig stoffen onderbroekje aan waar je me p**mel doorheen kon zien en er stond heel de procedure een vrij jonge assistente bij terwijl ik lag te creperen. Lekker boeien… Had nog speciaal daags van te voren mijn sterretje onthaard, dus ik had niks om me voor te schamen.

• #142.015
Niet eens laten bleken, kan ook goed zijn voor je zelfvertrouwen schijnt.

• #142.020
Eten besteld.
Thuisbezorgd: tot over 70 minuten!

Terug
Naar boven