XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #141.982
Sowieso. Ik snap niet dat het nog over die fucking vaccins gaat. Corona is endemisch en dat is toch allang klaar? t*ring.
Omdat heel veel mensen zich ergens toe verplicht voelden terwijl het nu lijkt dat het middel erger was dan de kwaal.

Ik vind de discussie nog steeds relevant omdat het imo verstandig is om dmv evaluatie te bedenken hoe we in de toekomst met een soortgelijke situatie om willen gaan.

• #141.983
Omdat heel veel mensen zich ergens toe verplicht voelden terwijl het nu lijkt dat het middel erger was dan de kwaal.

Ik vind de discussie nog steeds relevant omdat het imo verstandig is om dmv evaluatie te bedenken hoe we in de toekomst met een soortgelijke situatie om willen gaan.
Ik verwachtte veel grotere gezondheidsrisico´s.

• #141.984

Vooral dit eigenlijk ja. Het gaat wat mij betreft ook veel te gemakkelijk allemaal weer onder het tapijt.

• #141.987

Ja, een evaluatie is prima. Maar de discussie maar blijven voeren lijkt me een beetje overbodig.

• #141.988
Ja, een evaluatie is prima. Maar de discussie maar blijven voeren lijkt me een beetje overbodig.
Wat en hoe moet er dan volgens jou geëvalueerd worden.

En welke discussie is dan overbodig? De discussie of sommige maatregelen buitenproportioneel waren? Of men teveel naar Big-Pharma luisterde, bejaarde levensjaren te waardevol werden beschouwd of het probleem niet voornamelijk lag en nog steeds ligt bij de gebrekkige zorg. Zo zijn en nog tig discussies te voeren die in mijn ogen verre van overbodig zijn.

Het zou fijn zijn als dit allemaal grotendeels doorgesproken is voordat er bijv. een vogelgriep variant tussen zoogdieren overdragelijk is geworden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #141.989
Wat en hoe moet er dan volgens jou geëvalueerd worden.

En welke discussie is dan overbodig? De discussie of sommige maatregelen buitenproportioneel waren? Of men teveel naar Big-Pharma luisterde, bejaarde levensjaren te waardevol werden beschouwd of het probleem niet voornamelijk lag en nog steeds ligt bij de gebrekkige zorg. Zo zijn en nog tig discussies te voeren die in mijn ogen verre van overbodig zijn.

Het zou fijn zijn als dit allemaal grotendeels doorgesproken is voordat er bijv. een vogelgriep variant tussen zoogdieren overdragelijk is geworden.
De hele reactie van overheid en burgers bij Corona, inclusief de internationale samenwerking en manier van aansturen van het beleid. En hoe een volgende keer eea beter kan. Lijkt me prima.

• #141.990
De hele reactie van overheid en burgers bij Corona, inclusief de internationale samenwerking en manier van aansturen van het beleid. En hoe een volgende keer eea beter kan. Lijkt me prima.
Als het zo basaal geëvalueerd gaat worden is het meer voor de bühne en heb ik er geen vertrouwen is dat er een volgende keer iets beter zal verlopen.

Het is niet ik nu ineens wakker ben geworden en de snode plannen van de wereldheersers doorzie. Ik ben het laatste beetje vertrouwen in (de bekwaamheid van) veel beleidsmakers gewoon grotendeels verloren. Ik sta daar denk ik niet alleen in.

• #141.991
Als het zo basaal geëvalueerd gaat worden is het meer voor de bühne en heb ik er geen vertrouwen is dat er een volgende keer iets beter zal verlopen.

Het is niet ik nu ineens wakker ben geworden en de snode plannen van de wereldheersers doorzie. Ik ben het laatste beetje vertrouwen in (de bekwaamheid van) veel beleidsmakers gewoon grotendeels verloren. Ik sta daar denk ik niet alleen in.
Dat vertrouwen gaat echt niet terugkomen van een evaluatie. Het feit dat de overheid nauwelijks echt gecontroleerd kan worden behalve door goed georganiseerde activisten en lobbyisten, dat beleidsmakers blijven zitten of rustig terugkomen na het vallen van een kabinet, dat ambtenaren gedrag kunnen vertonen dat ik crimineel vind zonder gevolgen en dat diverse beleidsmakers zich, verblind door hun eigen stokpaardjes en achterban volledig klem hebben ‘wetgegeven’…

Het is met Corona nog wonderbaarlijk goed gegaan. Gezien de prutsers bij overheid en bestuur…

Overigens was ik niet voor een basale evaluatie. Dat maak jij er van. Het moet juist heel goed worden geëvalueerd. Alleen zonder dat mensen ontslagen worden, opstappen en er andere regels voor bestuur komen gaat er niets veranderen.

En de enigen die wel echt iets willen veranderen zijn de halve (of hele) fascisten van FvD.

• #141.993
Waarom als ik iedere keer de deur uit ga om naar gym te gaan kom ik een vrachtwagen tegen in een woonwijk die 15km/u rijd op een 30 weg

• #141.998
Waarom als ik iedere keer de deur uit ga om naar gym te gaan kom ik een vrachtwagen tegen in een woonwijk die 15km/u rijd op een 30 weg
Verschrikkelijk, een vrachtwagenchauffeur die in een woonwijk voorzichtig doet omdat er kinderen en katten kunnen ronddwalen en hij toch al wat dode hoeken heeft.

Liever rijdt hij 50 en remt hij niet!
:trollface:

Tien minuten eerder of later weggaan dan je van plan bent?

Terug
Naar boven