AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.061
  • #142.067
Jawel maar leuk is dat nieuws nooit. Voor 't zelfde geld is hij er niet meer. Denk dat het vooral daarover gaat
Nee zeker niet. Werken bij of met grote apparaten / machines is helaas nooit zonder gevaar.
Jaren geleden een kennis verloren die even wat huidplaten (scheepsbouw) wilde verplaatsen.
Is erachter vast te komen zitten en zijn leven is door het gewicht eruit gedrukt. Hij was alleen.

• #142.070
Pas op voor struikrovers.

• #142.071
Pas op voor struikrovers.

Wist je dat je in Rusland pas in overtreding bent als je meer dan 20 kilometer per uur te hard rijdt?

Laatst reed ik 84 waar je 60 mocht en kreeg ik een boete van 500 roebel. Maar als je online via een soort DigiD betaalt binnen 14 werkdagen krijg je 50% korting. 250 roebel is 2,75 euro, lol.

Maar ondanks dat houd ik me eigenlijk overal wel aan de regels. Moet zeggen dat het stereotype van crazy russian drivers ook niet echt klopt. De laatste 10 jaar is het gedrag in het verkeer echt aanzienlijk gefatsoeneerd, vooral in grote steden.

Daarnaast heb je hier ook geen Marokkanen in Golfjes, dat scheelt.

• #142.072
Wist je dat je in Rusland pas in overtreding bent als je meer dan 20 kilometer per uur te hard rijdt?

Laatst reed ik 84 waar je 60 mocht en kreeg ik een boete van 500 roebel. Maar als je online via een soort DigiD betaalt binnen 14 werkdagen krijg je 50% korting. 250 roebel is 2,75 euro, lol.

Maar ondanks dat houd ik me eigenlijk overal wel aan de regels. Moet zeggen dat het stereotype van crazy russian drivers ook niet echt klopt. De laatste 10 jaar is het gedrag in het verkeer echt aanzienlijk gefatsoeneerd, vooral in grote steden.

Daarnaast heb je hier ook geen Marokkanen in Golfjes, dat scheelt.
Maar al zou je dat DigiD gebeuren niet doen betaal je maar ongeveer 1 euro per te hard gereden kilometer?

• #142.074
Er is al geruime tijd bekend dat de oversteekplaats in mijn wijk levensgevaarlijk is (zelf ook al meerdere keren bijna niet kunnen na vertellen) en vanmiddag was het raak.

2 traumahelicopters erbij, bleken een dame en een jong kind aangereden te zijn. Dame heeft het niet gehaald en het kind ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis. Dit had zo makkelijk voorkomen kunnen worden, maar wordt blijkbaar pas ‘relevant’ als het écht fout gaat.

• #142.075
Er is al geruime tijd bekend dat de oversteekplaats in mijn wijk levensgevaarlijk is (zelf ook al meerdere keren bijna niet kunnen na vertellen) en vanmiddag was het raak.

2 traumahelicopters erbij, bleken een dame en een jong kind aangereden te zijn. Dame heeft het niet gehaald en het kind ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis. Dit had zo gemakkelijk voorkomen kunnen worden, maar wordt blijkbaar pas ‘relevant’ als het écht fout gaat.
Triest! :(
Is het een brede weg ofzo?

Woon zelf naast een dodenweg waar al jaren over gesteggeld wordt. Ik hoop dat het in jouw omgeving niet zo lang hoeft te duren

• #142.076

2 traumahelicopters erbij, bleken een dame en een jong kind aangereden te zijn. Dame heeft het niet gehaald en het kind ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis. Dit had zo makkelijk voorkomen kunnen worden, maar wordt blijkbaar pas ‘relevant’ als het écht fout gaat.
Ken het. Mijn opa moest ook eerst met 80 worden geschept voordat ze een stoplicht plaatste op dat punt in de woonwijk..

De gemeente doet pas was wanneer het te laat is.

Terug
Naar boven