XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.261
Wat een gedoe allemaal. Het beste is gewoon een sociale huurwoning for life en lekker knallen in de weekends

• #142.264
Die jubelton mag niet meer dacht ik. Maar het is inderdaad lastig. Wij ook misgegrepen bij ons droomhuis paar maanden terug. We kregen niet eens de kans om te bieden en het was al weg.

En dat was geen goedkoop huis.
Ik raad alle jongere mensen aan de vraag te stellen of jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben. Ik heb heel laat beseft dat een kleiner huis, met groot balkon en of terras...zoveel voordelen biedt. Ik had ooit een huis van 300 m² en 600m² tuin. Er kroop daar absurd veel tijd en geld in.

Koop een kleiner en goedkoper huis en ga vaak met de kinderen reizen. Als ze ouder zijn gaan ze veel meer waarde hechten aan de vele reizen dan aan het grote huis.

• #142.266
Ik raad alle jongere mensen aan de vraag te stellen of jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben. Ik heb heel laat beseft dat een kleiner huis, met groot balkon en of terras...zoveel voordelen biedt. Ik had ooit een huis van 300 m² en 600m² tuin. Er kroop daar absurd veel tijd en geld in.

Koop een kleiner en goedkoper huis en ga vaak met de kinderen reizen. Als ze ouder zijn gaan ze veel meer waarde hechten aan de vele reizen dan aan het grote huis.
Best een goede overweging. Voor ons is het tijd wat ruimer te gaan wonen. Die ruimte is ook wat waard.

• #142.269

Goedkope huizen, in Nederland, let je op @Valandinz?
:trollface:

• #142.271
  • #142.273
En <10% bf niet vergeten!

• #142.280
Terug
Naar boven