- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer die maar eens te krijgenWat een gedoe allemaal. Het beste is gewoon een sociale huurwoning for life en lekker knallen in de weekends

Ik raad alle jongere mensen aan de vraag te stellen of jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben. Ik heb heel laat beseft dat een kleiner huis, met groot balkon en of terras...zoveel voordelen biedt. Ik had ooit een huis van 300 m² en 600m² tuin. Er kroop daar absurd veel tijd en geld in.Die jubelton mag niet meer dacht ik. Maar het is inderdaad lastig. Wij ook misgegrepen bij ons droomhuis paar maanden terug. We kregen niet eens de kans om te bieden en het was al weg.
En dat was geen goedkoop huis.
Jaof jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben
Nee
Ja
Best een goede overweging. Voor ons is het tijd wat ruimer te gaan wonen. Die ruimte is ook wat waard.Ik raad alle jongere mensen aan de vraag te stellen of jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben. Ik heb heel laat beseft dat een kleiner huis, met groot balkon en of terras...zoveel voordelen biedt. Ik had ooit een huis van 300 m² en 600m² tuin. Er kroop daar absurd veel tijd en geld in.
Koop een kleiner en goedkoper huis en ga vaak met de kinderen reizen. Als ze ouder zijn gaan ze veel meer waarde hechten aan de vele reizen dan aan het grote huis.
Wat een verschrikking..

Je zal het maar moeten schoon houden. Wij gaan voor 180m2.
Goedkope huizen, in Nederland, let je op @Valandinz?Ik raad alle jongere mensen aan de vraag te stellen of jullie echt een supergroot huis met grote tuin en zo nodig hebben. Ik heb heel laat beseft dat een kleiner huis, met groot balkon en of terras...zoveel voordelen biedt. Ik had ooit een huis van 300 m² en 600m² tuin. Er kroop daar absurd veel tijd en geld in.
Koop een kleiner en goedkoper huis en ga vaak met de kinderen reizen. Als ze ouder zijn gaan ze veel meer waarde hechten aan de vele reizen dan aan het grote huis.

180m2 is niet bepaald klein toch? Meeste rijtjeshuizen hier zijn rondt de 100 a 140m2.Je zal het maar moeten schoon houden. Wij gaan voor 180m2.
Op DBB woont iedereen minstens op een kavel van 2 hectare met een woonoppervlak van 350 m2.180m2 is niet bepaald klein toch? Meeste rijtjeshuizen hier zijn rondt de 100 a 140m2.
En minimaal 5k netto per maandOp DBB woont iedereen minstens op een kavel van 2 hectare met een woonoppervlak van 350 m2.
Heeft hij weer. Voor het geluk geboren
Alleen Yasmine woonde zo.Op DBB woont iedereen minstens op een kavel van 2 hectare met een woonoppervlak van 350 m2.
.Ja niet normaal hè, hem zit alles mee.
Ja zo is hijJa niet normaal hè, hem zit alles mee.
En maar klagen ondertussen.
Dat is echt groot. Maar het is geen verbetering als we niet echt wat meer ruimte krijgen, ruime tuin etc.180m2 is niet bepaald klein toch? Meeste rijtjeshuizen hier zijn rondt de 100 a 140m2.
Wat kost dat ik België? In mijn regio vind je zoiets nu niet meer voor minder dan €750k.
Hier €1M.Wat kost dat ik België? In mijn regio vind je zoiets nu niet meer voor minder dan €750k.