AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.302
Ik denk niet dat je veel krijgt voor een 4 jaar oude telefoon. Of dekken ze de reparatiekosten? Heb je eigen risico?

• #142.303
Bloeden uit je oor is geperforeerd trommelvlies.
Althans, mijn rechtertrommelvlies is een keer of 8 gescheurd en bij ontsteking kwam er dan bloed en pus uit.

Pijnlijk as f**k. Antibiotica kuurtje helpt maar is niet fijn. Amoxiline bijwerkingen kunnen heftig zijn. Ik krijg overal jeuk en uitslag.
Het zou vanzelf overgaan zeiden ze, was echt wel verschieten voor ons.
Wel ongelofelijk dat de kleine niets laat merken en nog altijd wild) speelt en geen moment stilzit, zelfs niet met 38,4° koorts :o

• #142.304
Zeg je dan ook gewoon dat ie kapot is gevallen? Ik heb in 15 jaar nog nooit iets geclaimd dus geen idee 😂
Dan hoef je jezelf nergens druk om te maken, pas als je x aantal keer per periode aanspraak op maakt moet je kunnen aantonen dat je het item bijv repareert dmv een factuur. Als dit een van je eerste keren is zeg je reparatie kost 300€ en sturen ze vrij simpel het geld, geloof het of niet maar zo werkt het wel.

Bonustip: sluit voor vakantie een reisverz af voor 5€ kan je bij thuiskomst ook claimen dat je reistas vermist is geraakt op de terugweg in de bus en je paar honderd euro schade hebt.

• #142.305
Meeste verzekeringen zijn al niet meer standaard gedekt voor mobiele apparaten in huis. Of ke betaald er ook x bedrag voor.
Polis doorlezen en gooi je het over een andere boeg. Uiteraard niet erg nobel, maar we worden zelf ook jaarlijks genaaid dat alles duurder word qua verz terwijl je 0’aanspraak erop doet. Als jij het niet doet dan doet de buurman het wel en stijgt jou premie vanzelf.

Pakken wat je pakken kan anno 2023 🙋‍♀️

• #142.306
De kleine heeft last van oorontsteking en dan verschiet je je toch wel een hoedje als hij ineens uit zijn oor begint te bloeden, volgens de dokter is dit normaal :dunno:
Fuuuuck...... neem geen risico's. Ga naar het ziekenhuis. Ik heb een vriendin die aandrong toen men haar voor de 3de keet naar huis stuurde. Dankzij haar koppigheid leeft haar kind nog. Doof aan 1 oor maar leeft wel. Hersenvliesontsteking.

Laatst bewerkt:
  • #142.307
Hersenvliesontsteking kan idd gebeuren bij oorontsteking, met name bij kinderen.

• #142.308
Fuuuuck...... neem geen risico's. Ga naar het ziekenhuis. Ik heb een vriendin die aandrong toen men haar voor de 3de keet naar huis stuurde. Dankzij haar koppigheid leeft haar kind nog. Doof aan 1 oor maar leeft wel. Hersenvliesontsteking.
Wij dachten in eerste instantie ook hersenvliesontsteking maar ze zeggen dat we ons geen zorgen moeten maken maar je weet zelf ook wel hoe dat gaat...

• #142.309
  • #142.310
Vaak doet een oorontsteking pijn totdat het trommelvlies scheurt, dan is de druk van de ketel (voelt heerlijk die ontlading). Maar dat betekent ook dat er troep het binnenoor in kan komen aangezien het trommelvlies een perforatie heeft, dus oppassen met douchen.

• #142.311
Bonustip: sluit voor vakantie een reisverz af voor 5€ kan je bij thuiskomst ook claimen dat je reistas vermist is geraakt op de terugweg in de bus en je paar honderd euro schade hebt.
Dus gewoon fraude is wat je voorstelt?

• #142.312
Meeste verzekeringen zijn al niet meer standaard gedekt voor mobiele apparaten in huis. Of ke betaald er ook x bedrag voor.
Heb het nagekeken, heb namelijk wel uitgebreide dekking, maar dekt het inderdaad niet.
Verzekering zou meer dan verdubbelen puur om smartphones te dekken en dan heb je nogsteeds eigen risico van 150 euro.

• #142.315
Door dat soort mensen worden verzekeringen alleen maar duurder. Dat geld moet ergens vandaan komen, dus eindelijk jat je nu gewoon geld van andere verzekerden die geen fraude plegen.

• #142.316
Door dat soort mensen worden verzekeringen alleen maar duurder. Dat geld moet ergens vandaan komen, dus eindelijk jat je nu gewoon geld van andere verzekerden die geen fraude plegen.
Waarop hij waarschijnlijk zegt dat dat scenario beter is dan omgekeerd.

• #142.319
Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat :D. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Vorige week was ik met mijn ouders bij mijn broer aan het BBQ'en en had mijn broer gezegd dat hij die Green Egg gekregen had van mijn moeder. Leuk voor hem, zij hebben geen kinderen, dus daar gaat sowieso geen geld naartoe van opa en oma, maar blijkbaar denkt mijn moeder daar anders over en wordt mijn vrouw nu het vuur aan haar schenen gelegd om met iets op de proppen te komen voor mij ter waarde van ca. €1000. :eyes:

• #142.320
Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat :D. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Vorige week was ik met mijn ouders bij mijn broer aan het BBQ'en en had mijn broer gezegd dat hij die Green Egg gekregen had van mijn moeder. Leuk voor hem, zij hebben geen kinderen, dus daar gaat sowieso geen geld naartoe van opa en oma, maar blijkbaar denkt mijn moeder daar anders over en wordt mijn vrouw nu het vuur aan haar schenen gelegd om met iets op de proppen te komen voor mij ter waarde van ca. €1000. :eyes:
Kan je wat leuke kuurtjes van kopen maat :p

Terug
Naar boven