XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.281
Telefoon helemaal naar de getver gevallen.....

€380 investeren om een 4 jaar oude telefoon te repareren of een nieuwe voor €1250 omdat precies nu alle acties over zijn maar de prijzen ook nog niet zakken omdat de modellen net uit zijn...

En dat is nog met de aanname dat het gaat lukken om de data van de kapotte te herstellen zonder daar ook nog kosten voor te maken

godvertyfus.

• #142.282

€380 investeren om een 4 jaar oude telefoon te repareren of een nieuwe voor €1250 omdat precies nu alle acties over zijn maar de prijzen ook nog niet zakken omdat de modellen net uit zijn...

godvertyfus.
Waarom zou je 1250 voor een telefoon betalen. Ik heb voor 2 tientjes per maand een telefoon + abo zonder bijbetaling.

• #142.283
Waarom zou je 1250 voor een telefoon betalen. Ik heb voor 2 tientjes per maand een telefoon + abo zonder bijbetaling.
Abbo kost €25 euro exclusief telefoon.

S23 ultra 512gb kost €1250 als in combinatie met abbo, eenmalig 260 en dan 41.50 per maand

Ik kom van een note10+, ik ga niet 'upgraden' naar een mindere goede telefoon dus de enige optie is een S23 Ultra 512.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #142.285

En dat is nog met de aanname dat het gaat lukken om de data van de kapotte te herstellen zonder daar ook nog kosten voor te maken

godvertyfus.
Inboedelverzekering

• #142.286

godvertyfus.
Kop op @yasmine hier kom je ook wel bovenop

• #142.287
Abbo kost €25 euro exclusief telefoon.

S23 ultra 512gb kost €1250 als in combinatie met abbo, eenmalig 260 en dan 41.50 per maand

Ik kom van een note10+, ik ga niet 'upgraden' naar een mindere goede telefoon dus de enige optie is een S23 Ultra 512.
Waar gebruik je je telefoon dan voor als ik vragen mag?

• #142.288
IMG_5157.png

• #142.290
- Sociale media
- Whatsapp
- Bellen
- Navigatie
- Flitsmeister
- Media consumptie
- Bankieren
- Muziek
- Online (browsen/winkelen/informatie verkrijgen/fora/ect)
- Camera
- Wekker
- ICM met smartwatch (samsung)
- ICM Cardo
- ICM earbuds (samsung)

Zeer zwaar gebruiker met 6+ uur per dag schermtijd en multitasking.
denk het niet maar ga hier wel even naar kijken nog

• Like
Waarderingen: BB_
  • #142.291
- Sociale media
- Whatsapp
- Bellen
- Navigatie
- Flitsmeister
- Media consumptie
- Bankieren
- Muziek
- Online (browsen/winkelen/informatie verkrijgen/fora/ect)
- Camera
- Wekker
- ICM met smartwatch (samsung)
- ICM Cardo
- ICM earbuds (samsung)

Zeer zwaar gebruiker met 6+ uur per dag schermtijd en multitasking.
Dat kan toch ook wel met een smartphone die de helft kost?

• #142.292
Dat kan toch ook wel met een smartphone die de helft kost?
Lastig, kan het? ja waarschijnlijk wel. Moet je inleveren op veel kwaliteit, ja.

Mijn harde eisen zijn

- A+ kwaliteit scherm
- Zo groot mogelijk, S23+ oid is echt nog te klein imo.
- Zeer goede camera's incl ultrawide camera
- Goede of zeer goede accuduur
- Flagship processor.
- GEEN ronde hoeken op het scherm (echt meest kutte trend die er in smartphones, een scherm moet gewoon vierkant zijn)
- sterke voorkeur voor Samsung maar geen must
- minimaal 256 Gb maar gezien toekomst liever 512

Laatst bewerkt:
  • #142.293
  • #142.294
Dit. Dit zijn niet echt 'zware' taken. Ik heb een Xiaomi waarmee dit prima kan.
'kunnen' is wel wat anders dan een goede telefoon waar ik blij mee ben gezien de hoeveelheid gebruik.

Overigens zal een budgettelefoon het wel vrij lastig gaan krijgen met mijn gebruik, zeker na een jaar of 3.

Xiaomi is trouwens nogal breed, die hebben telefoons voor nog geen 200 euro maar ook flagships voor 1300 euro.

• #142.295
De kleine heeft last van oorontsteking en dan verschiet je je toch wel een hoedje als hij ineens uit zijn oor begint te bloeden, volgens de dokter is dit normaal :dunno:

• #142.298
Kan er alles op claimen, doe jij het niet dan een ander wel en word jou premie ook verhoogd jaarlijks. 🤷‍♂️
Meeste verzekeringen zijn al niet meer standaard gedekt voor mobiele apparaten in huis. Of ke betaald er ook x bedrag voor.

• #142.299
De kleine heeft last van oorontsteking en dan verschiet je je toch wel een hoedje als hij ineens uit zijn oor begint te bloeden, volgens de dokter is dit normaal :dunno:
Bloeden uit je oor is geperforeerd trommelvlies.
Althans, mijn rechtertrommelvlies is een keer of 8 gescheurd en bij ontsteking kwam er dan bloed en pus uit.

Pijnlijk as f**k. Antibiotica kuurtje helpt maar is niet fijn. Amoxiline bijwerkingen kunnen heftig zijn. Ik krijg overal jeuk en uitslag.

Terug
Naar boven