Ik had gezegd doe maar crypto.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gezegd doe maar crypto.

Vraag gewoon de waarde van jouw broer zijn green egg in cash?Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Vorige week was ik met mijn ouders bij mijn broer aan het BBQ'en en had mijn broer gezegd dat hij die Green Egg gekregen had van mijn moeder. Leuk voor hem, zij hebben geen kinderen, dus daar gaat sowieso geen geld naartoe van opa en oma, maar blijkbaar denkt mijn moeder daar anders over en wordt mijn vrouw nu het vuur aan haar schenen gelegd om met iets op de proppen te komen voor mij ter waarde van ca. €1000.![]()

30 gram Colombiaans marcheerpoeder en dan doen we de volgende DBB meet in je broers achtertuin. Ik kan wel overweg met een green egg.Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Vorige week was ik met mijn ouders bij mijn broer aan het BBQ'en en had mijn broer gezegd dat hij die Green Egg gekregen had van mijn moeder. Leuk voor hem, zij hebben geen kinderen, dus daar gaat sowieso geen geld naartoe van opa en oma, maar blijkbaar denkt mijn moeder daar anders over en wordt mijn vrouw nu het vuur aan haar schenen gelegd om met iets op de proppen te komen voor mij ter waarde van ca. €1000.![]()
Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Als dat een goed idee was had oma het zelf wel verzonnen.Ga met je gezin en je moeder lekker een weekeindje weg oid?
Herinneringen zijn sowieso leuker dan spullen, en zo maak je iedereen blij.

Weekendje center parks ofzo?Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Disney met 2/3 overnachtingen in de omgeving is goed te doen voor 1000€Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Zegt de man die net een Samsung 23 ultra heeft gekochtGa met je gezin en je moeder lekker een weekeindje weg oid?
Herinneringen zijn sowieso leuker dan spullen, en zo maak je iedereen blij.
.Na 30g van dat poeder komt er van dat eten niet al te veel meer van denk ik bij velen30 gram Colombiaans marcheerpoeder en dan doen we de volgende DBB meet in je broers achtertuin. Ik kan wel overweg met een green egg.
En ook wel met dat andere maar dat terzijde.
@dreamy1 zorgt voor de sletjes en de kipnuggets.
Is toetjeNa 30g van dat poeder komt er van dat eten niet al te veel meer van denk ik bij velen
De suiker op de pannekoek
The irony of this is not lost on meZegt de man die net een Samsung 23 ultra heeft gekocht.

True.The irony of this is not lost on me
Maarja als je kijkt naar € per gebruiksuur vs een Green egg is het wel even een ander verhaal.
Disney met 2/3 overnachtingen in de omgeving is goed te doen voor 1000€
Mooie analogie met de de Samsung 23 ultra.True.
En er zijn genoeg van die kamado bbq's die hetzelfde werken maar de helft kosten. Die green egg is overpriced.
Niet helemaal want de formfactor van de Ultra series is uniek, geen enkel ander merk heeft zo'n model, los van de specs en kwaliteit.
Ja dat kunnen wij hier achter een schermpje niet weten hee
En daar lig je wakker van.Weer zo'n zinloze discussie binnen de familie, mijn moeder heeft kennelijk een paar maanden geleden aan mijn vrouw en schoonzus gevraagd of ik en mijn broer graag iets. wilden hebben als kado, zomaar omdat mijn moeder het zonde vind om dat geld op haar spaarrekening te laten staan tot ze dood gaat. Het budget was €1000-1200, mijn broer heeft zijn tuin verbouwd en wilde een Green Egg, dus dat is vrij makkelijk en ik vraag me eerlijk gezegd af of het budget daar niet op gebaseerd is. Mijn vrouw was dus al een tijdje aan het polsen/zeuren of ik iets op mijn verlanglijstje had staan. Ik heb wel 2 dingen, maar die kosten ca. €2k, te veel dus.
Nee, ik denk dat mijn vrouw er nog het meest onder lijdt.