- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, inex heeft lang de tijd gehad om te reageren. Nu ga ik kranten contacteren.Hoe gaat ie met je? Ik neem aan dat je er nog wel een zaak van gaat maken?
Sterkte kerel ... I know your pain.... het wordt beter....zelf als je dat nu niet kan geloven.
Wtf. In een pak chocomel. Zieke shit.Een vriendin van me, heeft 15 jaar lang in een labo gewerkt. Ze heeft een staaltje aan een collega gegeven. Het blijkt de huid van een muis te zijn.
Z.s.m. advocaat contacteren en dat bedrijf helemaal de moeder sue'en.Ja, inex heeft lang de tijd gehad om te reageren. Nu ga ik kranten contacteren.
En dan afspreken in parkje met de CEO van Inex Bavegem?DBB-knokploeg. Breng uw gevechtsuitrusting in gereedheid. Dit is een dienstbevel.
Ik heb nog nooit een labo zo snel uitslag zien geven. Maar waarom is de huid intact en botten etc niet meer vraag ik me af.Een vriendin van me, heeft 15 jaar lang in een labo gewerkt. Ze heeft een staaltje aan een collega gegeven. Het blijkt de huid van een muis te zijn.
Ik las het als dat die collega op het oog bepaald heeft dat het om een muis ging vIk heb nog nooit een labo zo snel uitslag zien geven. Maar waarom is de huid intact en botten etc niet meer vraag ik me af.
Of was het een vooraf gevilde muis?
Ik ken nog vele diersoorten met dezelfde kenmerken dus hoe kan je dat uit een pak chocomel op het oog zeggen ?Ik las het als dat die collega op het oog bepaald heeft dat het om een muis ging v

Waar is het skelet vraag ik me dan afMuizen hebben een flexibele schedel en passen prima door de opening van zo’n pak maar in leidingen zitten filters dus het lijkt me het meest voordehandliggend dat er een muis ingekomen is op het moment dat het pak gevouwen en gelijmd is.
Er staat toch ook niet voor niets schudden voor gebruik op het pak.![]()
Idk. Ik denk ook niet dat een muis is geweest maar een micro-organisme dat de pasteurisatie is doorgekomen.
Ook op een vrijdag. Mooi prive een onderzoek doen. Hoeft verder ook niet op week te zetten of iets dergelijks. Meteen resultaat. Wat een lul verhaalIk heb nog nooit een labo zo snel uitslag zien geven. Maar waarom is de huid intact en botten etc niet meer vraag ik me af.
Of was het een vooraf gevilde muis?

Hij heeft er zelf die hondeknabbel dingen ingedaan (die bullshark deelde)op zoek naar wat aanspraak op een forum. Want ja alles voor de likes tochIdk. Ik denk ook niet dat een muis is geweest maar een micro-organisme dat de pasteurisatie is doorgekomen.
🤮🤢 of het nu waar is of niet.Een vriendin van me, heeft 15 jaar lang in een labo gewerkt. Ze heeft een staaltje aan een collega gegeven. Het blijkt de huid van een muis te zijn.
Soms komt zoiets in de verpakking zelf terecht, komt niet uit een leiding (want filters). Die pakken komen van een rol dus dat moet dan ergens gebeurd zijn tussen de opzetmachine en vullen.De pakken chocomel worden door de vulopening gevuld en hoewel een muis lenig is, is hij niet lenig genoeg voor dat kleine gat.
IIg bijzonder verhaal, wat er ook in zat.
Zou er zeker werk van maken