Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.584
  • #142.586
DBB-knokploeg. Breng uw gevechtsuitrusting in gereedheid. Dit is een dienstbevel.

• #142.588
Een vriendin van me, heeft 15 jaar lang in een labo gewerkt. Ze heeft een staaltje aan een collega gegeven. Het blijkt de huid van een muis te zijn.
Ik heb nog nooit een labo zo snel uitslag zien geven. Maar waarom is de huid intact en botten etc niet meer vraag ik me af.
Of was het een vooraf gevilde muis?

• #142.590
Ik las het als dat die collega op het oog bepaald heeft dat het om een muis ging v
Ik ken nog vele diersoorten met dezelfde kenmerken dus hoe kan je dat uit een pak chocomel op het oog zeggen ?

En dan zou je nog beenderen moeten aantreffen lijkt me.

• #142.591
De pakken chocomel worden door de vulopening gevuld en hoewel een muis lenig is, is hij niet lenig genoeg voor dat kleine gat.

IIg bijzonder verhaal, wat er ook in zat.
Zou er zeker werk van maken

• #142.592
Muizen hebben een flexibele schedel en passen prima door de opening van zo’n pak maar in leidingen zitten filters dus het lijkt me het meest voordehandliggend dat er een muis ingekomen is op het moment dat het pak gevouwen en gelijmd is.

Er staat toch ook niet voor niets schudden voor gebruik op het pak. :clown:

• #142.593
Muizen hebben een flexibele schedel en passen prima door de opening van zo’n pak maar in leidingen zitten filters dus het lijkt me het meest voordehandliggend dat er een muis ingekomen is op het moment dat het pak gevouwen en gelijmd is.

Er staat toch ook niet voor niets schudden voor gebruik op het pak. :clown:
Waar is het skelet vraag ik me dan af

• #142.595
Ik heb nog nooit een labo zo snel uitslag zien geven. Maar waarom is de huid intact en botten etc niet meer vraag ik me af.
Of was het een vooraf gevilde muis?
Ook op een vrijdag. Mooi prive een onderzoek doen. Hoeft verder ook niet op week te zetten of iets dergelijks. Meteen resultaat. Wat een lul verhaal:roflol:

• #142.598
De pakken chocomel worden door de vulopening gevuld en hoewel een muis lenig is, is hij niet lenig genoeg voor dat kleine gat.

IIg bijzonder verhaal, wat er ook in zat.
Zou er zeker werk van maken
Soms komt zoiets in de verpakking zelf terecht, komt niet uit een leiding (want filters). Die pakken komen van een rol dus dat moet dan ergens gebeurd zijn tussen de opzetmachine en vullen.

Kans is extreem klein. En inderdaad… geen skelet.

Ik denk ook eerder schimmel oid, alsnog is het extreem vies. Denk trouwens wel dat deze gast gewoon een briljante trol is.

• #142.599
Eerste week dieet

• #142.600
Vermoeiende collega's.
Sommige mensen zouden echt niet in het onderwijs moeten blijven.
Constant schreeuwen tegen de kinderen, beledigende opmerkingen maken, hen belachelijk maken...

Één van de slimste kinderen van de klas van het 5de wist niet hoe hij de oppervlakte van een ruit moest berekenen. Ik zei hem:" waarom heb je het niet aan je juf gevraagd". Alle kinderen rondom hen begonnen te lachen. "Hoezo", vroeg ik.
" Dzn gaat ze eerst beginnen roepen en zeggen op je blind en doof bent....en dan zegt ze gewoon...komaan ... proberen..."...

En dat klopt. Die luie trut doet geen klop.

Terug
Naar boven