MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.702
Kan, maar dan ga ik nog veel meer kapot en vind ik nog kutter dan een afstand lopen.

En om beter te lopen moet je ook gewoon meters maken.
Ik heb het verschijnsel duursport zien ontstaan als volksvermaak. De reden is dat ongetalenteerde maar gezonde mensen best een hele afstand kunnen rennen of fietsen na wat training. Dat is behoorlijk toegankelijk voor velen. Maar als skinnyfat persoon ga je niet de zwaargewichtbokser, sprinter o.i.d. uithangen, dan val je meteen door de mand.

Zelf ben ik na mijn krachtsporttijd gaan marathonschaatsen in wedstrijdvorm, daar zit ook nog een groot krachtelement bij, en je kan af en toe uitrusten door bv. achteraan de groep te gaan hangen. Toen ik met die conditie in een bergachtig land ging wonen en regelmatig meedeed met een groep bergwandelaars, bleken zelfs ongeoefenden minder moeite daarmee te hebben.

Als jij ook nog eens slechte longen hebt kan je beter blijven doen waar je goed in bent.

• #142.703
Kom ik aangereden in amsterdam west om even lekker vlees te wreten, vond het motoragent nodig om perse mij staande te houden tussen al die amg’tjes rsjes en gti’tjes. De rest niet

• #142.704
Kom ik aangereden in amsterdam west om even lekker vlees te wreten, vond het motoragent nodig om perse mij staande te houden tussen al die amg’tjes rsjes en gti’tjes. De rest niet
Misschien wilde hij ff met een collega praten.

• #142.705
9 maanden aan 'progressie'

Voor
Screenshot_20230611_093426_Samsung Health.jpg

Na:
Screenshot_20230611_093450_Samsung Health.jpg
Ik heb even teruggezocht. Ik 2012 was mijn VO2-max 58,3. Toen liep ik nog niet zo lang hard. In 2015-2016 was ik op mn top, geen idee wat het toen was.
Top 3% marathon is het beste resultaat. Ik heb zelden een prijs gepakt.
IMG_20230611_124106.jpg

Alleen Nederlanders meegerekend 55e :)

• #142.707
Ik heb even teruggezocht. Ik 2012 was mijn VO2-max 58,3. Toen liep ik nog niet zo lang hard. In 2015-2016 was ik op mn top, geen idee wat het toen was.
Top 3% marathon is het beste resultaat. Ik heb zelden een prijs gepakt.
IMG_20230611_124106.jpg

Alleen Nederlanders meegerekend 55e :)
Mocht iemand hardlooptips willen. In ruil voor een conteststem ben je welkom. :trollface:

• #142.709
Mijn koelkast is kapot

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #142.712
Fietsen in de zomer vind ik wel relaxed. Wielrenfiets of mountainbike. Helm op en paar bidons mee. Brengt me gelijk op een goed idee voor de cut nu.
Ik wissel ook af met fietsen nu ipv hardlopen. waait lekker de wind langs je heen

• #142.716
  • #142.717
Dat is karig, hoeveel DB?

Ik dacht dat je een butterfly met afstandsbediening had.
Linker uitlaat 89db
Rechter 94db
Volgens de kentekenbewijs mocht ik max 80db geluid maken. Ik heb wel de orginele downpipe die kan ik terug plaatsen maar of ik daarmee wegkom geen idee.

Ik had nogwel de afstandsbediening in de wc even snel losgekoppeld van mijn autosleutel maar zelfs op off mode was ie luid
IMG_6697.jpeg

• #142.718
Linker uitlaat 89db
Rechter 94db
Volgens de kentekenbewijs mocht ik max 80db geluid maken. Ik heb wel de orginele downpipe die kan ik terug plaatsen maar of ik daarmee wegkom geen idee
IMG_6697.jpeg
Gaaf stadje Amsterdam, straks krijg je nog geluidsarme wijken

• #142.719
Terug
Naar boven