- Waardering
- 10.735
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linker uitlaat 89db
Rechter 94db
Volgens de kentekenbewijs mocht ik max 80db geluid maken. Ik heb wel de orginele downpipe die kan ik terug plaatsen maar of ik daarmee wegkom geen idee.
Ik had nogwel de afstandsbediening in de wc even snel losgekoppeld van mijn autosleutel maar zelfs op off mode was ie luid
![]()
Het is een wedstrijd:Over hardlopen met dit weer
![]()
Aantal renners onwel door hitte bij hardloopwedstrijd Maastricht
Tijdens de hardloopwedstrijd Maastrichts Mooiste is zondag een aantal renners onwel geworden, zo meldt Veiligheidsregio Zuid-Limburg. Een woordvoerder vertelt dat ambulances en de brandweer op de Mark...www.telegraaf.nl
Wat is dus ook al zei. Getrainde hardlopers hebben weinig tot geen last, ik wel met 93kg bij 1.76m. er zijn ook triatlon lopers in de Nevada. Mij niet gezienHet is een wedstrijd:
1. dat is iets anders dan rustig een rondje doen en rekening houden met omstandigheden;
2. doen vaak ongetrainden aan mee;
3. had afgelast moeten worden door organisatie.
Wat @BB al zei, hardlopen met dit weer kan prima, maar pas je aan aan omstandigheden.
Een keer overslaan is op een dag als vandaag ook een goede keuze.
Voor jou is het ook geen geschikt weer om je conditie zo te verbeteren. recreanten lopen voor de fun mee, niet om te winnen. vierdaagse Nijmegen hetzelfde.Dit moet je niet organiseren in dit weer, tenzij je het specifiek als factor van de wedstrijd hebt maar dan moet je je atleten ook gaat selecteren.
Maar that's just ny 2cents.
Blijft overigens altijd nog eigen risico natuurlijk.
www.tcsamsterdammarathon.nl
Als ik in de avond heb getraind wil ik nog wel eens de dag erna gaan zwemmen .Meestal verhelpt dat ook de stroefheid een beetje 😄Het is niet zo goed gesteld met mijn drijvend vermogen. Maar idd, wel relaxed, al verbrand je er waarschijnlijk iets minder kcal mee.
A'nold zwom ook graag en beweerde zelfs dat de flow van zijn spieren mede daaraan te danken was.Als ik in de avond heb getraind wil ik nog wel eens de dag erna gaan zwemmen .Meestal verhelpt dat ook de stroefheid een beetje 😄
Als ik hier naar kijk ook, dan zakt de moed me redelijk in mijn schoenen.
Deze gast (oke hij is wat lichter dan ik maar dan nog) loopt zijn eerste 5k ooit, volledig zonder trainen of wat dan ook, en loopt 5:31 per KM. Op zijn 4de dag liep hij 5:10.
Mijn absolute balls to the wall helemaal naar de getver netaan niet kotsen, hartslag 200 bij de finish PB is 5:35 per KM. En dat was echt mijn beste loop ooit waar ik me mega goed voelde, de route kende, playlist uitgezocht, goede voeding, goede paceing, nagenoeg geen hoogteverschil, perfecte temperatuur, ect ect.
Weet je je maximale hartslag ? Als je wil wil ik u gratis begeleiden. En dat meen ik !!! Heb enkel uw juiste max hartslag nodig hiervoor. En je moet bereid zijn 4x/week ernstig te trainen en niet te roken/alcohol/drugs gebruiken overdag tot na uw training..Nu puur hardlopen omdat dat beter moet worden, 3x per week, afwisselend duurloop en soms HIIT, ongeveer 20km per week.
Gesprek met hardlopen kan misschien netaan met echt een tempo van 8min per km ofzo? Ik kan bij 7min per km wel af en toe wat zeggen, gesprek niet.
Erg vergelijkbaar ja dit.
Dit was eergisteren een 12.5km loop, uit pure frustratie gewoon maar blijven gaan en gaan omdat het weer slecht ging.![]()
Dit was 1600 meter PB poging begin van de week.![]()
Ik zie dat je max naar 199 gaat.. 70% van max moeten uw trage duurlopen zijn.. kan dus wel ok zijn voor een newbe..Ja alleen dan kan ik dus niet trainen. Lopen kan ik de hele dag lang als dat moet, ik zit ook op ruim 10k stappen per dag.
Maar zodra ik van lopen naar joggen ga is het hartslag 150+ zelfs op het meest langzame tempo dat je nog joggen kan noemen.
Hoe oud ben je? Ik heb ook maar 49....
Dan krijg ik vuur peleton met mijn straight pipe Tacoma ,😆..... Een troost je verdient waarschijnlijk meer als de agentLinker uitlaat 89db
Rechter 94db
Volgens de kentekenbewijs mocht ik max 80db geluid maken. Ik heb wel de orginele downpipe die kan ik terug plaatsen maar of ik daarmee wegkom geen idee.
Ik had nogwel de afstandsbediening in de wc even snel losgekoppeld van mijn autosleutel maar zelfs op off mode was ie luid
![]()
jammer genoeg niet. Het niveau is naar beneden gedonderd.
Het is afschuwelijk. ik ben echt geen reus. borstomtrek is ongeveer 124...en er is geen enkele mooie t-shirt, polo of hemd die mooi zit. zodra de rug past zijn de mouwen te lang. De huidige markt lijkt voor magere lange pubersBij de jack&jones paste ik werkelijk niks.
Maten gingen maar tot xl.
Het kan aan je looptechniek liggen. Sommige mensen landen op hun hiel, met een te grote pas. Hierdoor rem je jezelf bij iedere pas af. Informeer je eens op mid voet of bal van de voet landing. Leer blootsvoets op gras te lopen door op de bal van je voet te landen. ik ben van 28 min naar 25 min gegaan op 5 km door 1 week deze techniek aan te leren en toe te passen. Toen was ik 37 of zo.
Ik ren op blote pootjes en deal met hetzelfde probleem als Fallingout. Denk dat het weinig verschil gaat maken.Het kan aan je looptechniek liggen. Sommige mensen landen op hun hiel, met een te grote pas. Hierdoor rem je jezelf bij iedere pas af. Informeer je eens op mid voet of bal van de voet landing. Leer blootsvoets op gras te lopen door op de bal van je voet te landen. ik ben van 28 min naar 25 min gegaan op 5 km door 1 week deze techniek aan te leren en toe te passen. Toen was ik 37 of zo.
450€ boeteDan krijg ik vuur peleton met mijn straight pipe Tacoma ,😆..... Een troost je verdient waarschijnlijk meer als de agent
450€ boete
Huur auto huren
Geld betalen voor sleepwagen
Extra montagekosten voor orginele uitlaat terugzetten.
Vandaag naar nijmegen gereden om orginele uitlaat te kopen bij een particulier
Mijn 5 diensten weggegeven twv 1500€ die ik kon maken.
Heel veel moeite alleen door een kut wout die het beetje luid vond