MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.841
Ik vind het nooit niet zo erg om er vroeg uit te gaan. Vanmorgen om 4 begonnen met werken. en ben nu al klaar voor vandaag. Voordeel van je eigen uren bepalen. Normaal van 6-10 op vrijdag. Vandaag 4 tot 8. Alleen wel tot 10 telefonisch en via de mail bereikbaar zijn.
Weer om 6:00 klaarwakker omdat het 27 graden is in de slaapkamer.....

Begin langzaam te wennen aan 4 uur slaap per nacht.
Als je zo kort slaapt zou je dan niet eerder gaan slapen? Tenij je dat niet kunt door werk of zo uiteraard.

• #142.842
Ik vind het nooit niet zo erg om er vroeg uit te gaan. Vanmorgen om 4 begonnen met werken. en ben nu al klaar voor vandaag. Voordeel van je eigen uren bepalen. Normaal van 6-10 op vrijdag. Vandaag 4 tot 8. Alleen wel tot 10 telefonisch en via de mail bereikbaar zijn.

Als je zo kort slaapt zou je dan niet eerder gaan slapen? Tenij je dat niet kunt door werk of zo uiteraard.
Dats wel lekker dat dat kan.

• #142.843
  • #142.845
Investeer in een goede airco. Sommigen zeggen voor die paar weken waarom zoveel geld uitgeven maar ik slaap wel het hele jaar goed en dat is ook wel wat waard.

• #142.846
Investeer in een goede airco. Sommigen zeggen voor die paar weken waarom zoveel geld uitgeven maar ik slaap wel het hele jaar goed en dat is ook wel wat waard.
Eens, dit jaar eerste zomer met airco units op iedere slaapkamer...wereld van verschil

• #142.847
Met een paar ramen open kan het ‘s nachts toch geen 27 graden blijven?
Ik woon langs en weg, dus raam dicht helaas.

Raam kan sowieso alleen op een kier omdat het naar binnen open gaat en dan zit het rolgordijn in de weg als die dicht is.
Airco kan dus ook niet draaien want geluid en is airco met zo'n slang.

Ik denk wel dat ik ga proberen toch te slapen met oordoppen en raam open en misschien airco toch aan.

Eens, dit jaar eerste zomer met airco units op iedere slaapkamer...wereld van verschil
Huurwoning :/

• #142.848
Ik woon langs en weg, dus raam dicht helaas.

Raam kan sowieso alleen op een kier omdat het naar binnen open gaat en dan zit het rolgordijn in de weg als die dicht is.

Airco kan dus ook niet draaien want geluid en is airco met zo'n slang.

Ik denk wel dat ik ga proberen toch te slapen met oordoppen en raam open en misschien airco toch aan.

Huurwoning :/
Begrijpelijk dat je deze investering niet doet bij een huurwoning

• #142.849
  • #142.851
Ik zweet als een otter maar slaap gelukkig nog wel goed. Ik wordt iets vaker wakker, maar dan draai ik me om en slaap ik weer door.

Merk wel dat ik echt niet gebouwd ben voor deze temperaturen. Maar ben er inmiddels wel aan gewent geraakt.

Als het even kan pak ik ook een siësta mee in de middag.

Na een trainingssessie kan ik m’n shirt uitwringen.

• #142.852
Begrijpelijk dat je deze investering niet doet bij een huurwoning
Dat ligt er wel aan hoe lang je van plan bent om er te gaan wonen. Ik woon nu 10 jaar in mijn huurhuis en ben al 10 jaar erg blij met mijn airco.
Nooit gevraagd of het mocht.

• #142.853
IMG_3360.jpeg

Ik had ruim €13k gekregen en wist dat ik moest betalen, maar toch.

• #142.854
ik heb nog steeds geen geld teruggekregen

• #142.855
Die iPhones met het nutteloze updates. Ik word er strontziek van.

Death to Apple! (and America)

• #142.856
Wat een verrijking, die diversiteit

Edit, in hetzelfde bos zit een groot azc. Altijd een clubje wat daar hangt. Verder zit er in de wijde omtrek niets. Uit dat azc komen ook al twee erg geweldadige verkrachtingen

Laatst bewerkt:
  • #142.858
Wat een verrijking, die diversiteit

Edit, in hetzelfde bos zit een groot azc. Altijd een clubje wat daar hangt. Verder zit er in de wijde omtrek niets. Uit dat azc komen ook al twee erg geweldadige verkrachtingen
We weten allemaal wat de oplossing is, maar bij niemand die het durft te zeggen of voor te stellen (in de politiek, media, etc).

• #142.859
  • #142.860
We weten allemaal wat de oplossing is, maar bij niemand die het durft te zeggen of voor te stellen (in de politiek, media, etc).
Niemand heeft gezien wie het was/waren. Coa’s (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) bouwen wel een dossier op voor diegenen die misdragen in nederland en voor hun wordt het dan veel lastiger om een woning te krijgen. Ook kunnen ze hun verblijfsvergunning kwijtraken.

Terug
Naar boven