apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gaan ze dan terug naar het land van herkomst?
Ja, ze bieden hun excuses aan, zeggen bedankt voor de hulp en vertrekken vervolgens vrijwillig zelf naar land van herkomst. Geweldig gaat het.
COA veegt zoveel mogelijk onder het tapijt om maar niet in een kwaad daglicht te komen. Het is immers hun broodwinning.
Massale deportaties is de enige oplossing.
Nu mis ik in het stukje de verdenking wie het gedaan heeft. Volgens jou was het of waren het asiel zoekers?We weten allemaal wat de oplossing is, maar bij niemand die het durft te zeggen of voor te stellen (in de politiek, media, etc).
Oh nee, geen idee. Was als reactie op dit:Nu mis ik in het stukje de verdenking wie het gedaan heeft. Volgens jou was het of waren het asiel zoekers?
Edit, in hetzelfde bos zit een groot azc. Altijd een clubje wat daar hangt. Verder zit er in de wijde omtrek niets. Uit dat azc komen ook al twee erg geweldadige verkrachtingen
Ah oke. Ik had het vanmorgen vroeg al gelezen en dacht dat ik iets gemist had. Misschine was het wel iemand met een lage bloedsuikerspiegel. Net als destijds bij het amsterdam centraal

Stonden alle 30 camera's toevallig weer uit?Ah oke. Ik had het vanmorgen vroeg al gelezen en dacht dat ik iets gemist had. Misschine was het wel iemand met een lage bloedsuikerspiegel. Net als destijds bij het amsterdam centraal![]()
Denk niet dat ze dat excuus hoeven te gebruiken in het bos. Trail cams niet mee gerekend
I knowDenk niet dat ze dat excuus hoeven te gebruiken in het bos. Trail cams niet mee gerekend

Op de KHK in gebouw V7 en V9 staan wasmachines en drogers..
Op de KHK in gebouw V7 en V9 staan wasmachines en drogers..

Kom eraan!Op de KHK in gebouw V7 en V9 staan wasmachines en drogers..
MediaMarkt?Ik ken nog wel een plek waar veel Mieles staan. Meerdere plekken zelfs.