AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #142.881
200 (1) (6).gif

• #142.882
Komt de trein op 's-Hertogenbosch aanrijden. Moet ik mn overstap hebben op hetzelfde perron. Deuren gaan open, trein ertegenover rijdt weg. Exact hetzelfde als vorige week. Ik zie die conductrice op het fluitje blazen en ze ziet dat er heel veel mensen willen overstappen. Why?

• #142.883
Komt de trein op 's-Hertogenbosch aanrijden. Moet ik mn overstap hebben op hetzelfde perron. Deuren gaan open, trein ertegenover rijdt weg. Exact hetzelfde als vorige week. Ik zie die conductrice op het fluitje blazen en ze ziet dat er heel veel mensen willen overstappen. Why?
1687368084633.png

• #142.884
Gewoon een b*ch

• Like
Waarderingen: Loca
  • #142.885
Punctualiteit.

• #142.889
Toen we om 05u30 onder kwamen stond de keuken blank. Bezig geweest tot nu en zometeen pas werken.

• #142.891
🥹

• #142.892
🥹

De Raad van State waarschuwde eerder dat de nieuwe wet de huizenprijzen opdrijft. Wie zijn huis verkoopt voor een bedrag bóven de 355.000 euro, hoeft namelijk géén rekening te houden met de vergunningsplicht. De Jonge denkt echter dat dat meevalt. Zo zijn buiten de Randstad de gemiddelde huizenprijzen soms veel lager.
🤦‍♂️

Dacht ie dat maar van Covid, dan hadden we geen onnozele lockdowns en maatregelen gehad.

• #142.893
  • #142.895
:hahaha: Nederland is een soort Soviet Unie 2.0

• #142.898
  • #142.899
  • #142.900
Om dat tegen te gaan wordt het aan WOZ gekoppeld, mark my words
En iedereen met een huis net eronder doet indien mogelijk snel een dakkapel of serre.

Dit betekent gewoon dat de Villabewonende NIMBY's van VVD, D66 en GL lekker buiten schot blijven.

Terug
Naar boven