apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt de trein op 's-Hertogenbosch aanrijden. Moet ik mn overstap hebben op hetzelfde perron. Deuren gaan open, trein ertegenover rijdt weg. Exact hetzelfde als vorige week. Ik zie die conductrice op het fluitje blazen en ze ziet dat er heel veel mensen willen overstappen. Why?
Gewoon een b*chKomt de trein op 's-Hertogenbosch aanrijden. Moet ik mn overstap hebben op hetzelfde perron. Deuren gaan open, trein ertegenover rijdt weg. Exact hetzelfde als vorige week. Ik zie die conductrice op het fluitje blazen en ze ziet dat er heel veel mensen willen overstappen. Why?
Punctualiteit.Komt de trein op 's-Hertogenbosch aanrijden. Moet ik mn overstap hebben op hetzelfde perron. Deuren gaan open, trein ertegenover rijdt weg. Exact hetzelfde als vorige week. Ik zie die conductrice op het fluitje blazen en ze ziet dat er heel veel mensen willen overstappen. Why?
Het is niet in Duitsland
Nee, maar dat moet @BB_ dan toch wel waarderen.
🥹
![]()
Huis mag niet meer aan iedereen worden verkocht
Gemeenten mogen huiseigenaren gaan dwingen hun woning alleen nog te verkopen aan mensen met een lager of middeninkomen. Dat moet voorkomen dat deze groep geen kans maakt op een koophuis.www.ad.nl
🤦♂️De Raad van State waarschuwde eerder dat de nieuwe wet de huizenprijzen opdrijft. Wie zijn huis verkoopt voor een bedrag bóven de 355.000 euro, hoeft namelijk géén rekening te houden met de vergunningsplicht. De Jonge denkt echter dat dat meevalt. Zo zijn buiten de Randstad de gemiddelde huizenprijzen soms veel lager.
Woning met WOZ van -€355k, dus je kunt rustig gaan slapen🥹
![]()
Gemeenten mogen huiseigenaren gaan dwingen hun woning alleen nog te verkopen aan mensen met een lager of middeninkomen. Dat moet voorkomen dat deze groep geen kans maakt op een koophuis.www.ad.nl
Heeft die hoge woz waarde tenminste ergens nut voorWoning met WOZ van -€355k, dus je kunt rustig gaan slapen
Ik lees alleen verkoopprijs.Woning met WOZ van -€355k, dus je kunt rustig gaan slapen
Om dat tegen te gaan wordt het aan WOZ gekoppeld, mark my wordsIk lees alleen verkoopprijs.
Alles van 325k vraagprijs gaat straks dus voor 355k vraagprijs op de markt.
🥹
![]()
En iedereen met een huis net eronder doet indien mogelijk snel een dakkapel of serre.Om dat tegen te gaan wordt het aan WOZ gekoppeld, mark my words