XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.101
Als je hier gelijk de software had aangegeven en dat de M2 met 16gb buiten budget valt.....
Hoezo, daar ging het mijn post in feite niet eens om, ik deed mijn beklag over het feit dat de helpdesk van een bedrijf niet kan aangeven welk systeem voor hun software het beste geschikt is. In mijn eerste post daarover geeft ik duidelijk aan dat ik advies wilde over een A/B-keuze welk respectievelijk €1199 (M2 8gb) en €1299 (M1 16gb) kosten. Is het dan niet vreemd om te denken dat een M2 16gb met een prijs van €1529 buiten het budget valt?

• #143.105
Bij @Bullshark moet ik altijd denken aan mijn zwakbegaafde buurman van in de 50, heeft ook niks te doen de hele dag.

Toch sneu.

• #143.107
  • #143.110
Hoe is de storm bij jullie? Hier is het behoorlijk gaande.

2 op 100 meter van elkaar.
20230705_092142.jpg

20230705_092210.jpg

• #143.111
  • #143.112
Was aan het werk in noord Friesland en later noord Groningen. Ik dacht,overdreven gedoe qua weer.

Maar dichter bij huis

IMG-20230705-WA0013.jpg

U parkeert hier, mag dat?
20230705_160415.jpg

20230705_160250.jpg
Mijn vrouw had een belafspraak met een chirurg van het AMC, maar die heeft even geen tijd door bovenstaande toestanden.

• #143.114
Overigens wel even serieuze complimenten voor de hulpdiensten en gemeenten weer.

Er zijn hier in 1 straat dus 6 bomen van een serieus formaat omgegaan, dwars over de weg, de laatste rond half 11.

Toen ik om 4 uur ging kijken was de weg weer vrij, de grootste stammen zijn weg en er liggen alleen nog grote takken op een stapel langs de weg.

Not bad.

• #143.115
Overigens wel even serieuze complimenten voor de hulpdiensten en gemeenten weer.

Er zijn hier in 1 straat dus 6 bomen van een serieus formaat omgegaan, dwars over de weg, de laatste rond half 11.

Toen ik om 4 uur ging kijken was de weg weer vrij, de grootste stammen zijn weg en er liggen alleen nog grote takken op een stapel langs de weg.

Not bad.
Graag gedaan.

• #143.116
Het blijkt veel erger te zijn dan ik dacht wat betreft het aantal zwaargewonden. Maakte al het grapje dat de chirurg misschien een ongeluk had gehad.

Maar we kennen toevallig de manager van spoedeisende hulp en die appte terug dat chirurgie volledig overbelast is door het aantal botbreuken, zelfs geplande operaties konden niet doorgaan.

• #143.118

Not bad.
Maar wat is het verder toch slecht geregeld in dit landje en waarom heeft het KNMI pas zo laat code rood afgevaardigd.

:D

Terug
Naar boven