apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles vloeibaar?😬Ik heb ook echt maar 700 a 1000kcal gegeten vandaag. Heb nergens zin in.
Dan maar wat shakes erin knallen?
kan je proberen of je dat wel binnen kan houden, bij mij kwamen de eiwitshakes er ook uit. kippen soep met brood ging wel goed. brood dan in de soep dopenIk heb ook echt maar 700 a 1000kcal gegeten vandaag. Heb nergens zin in.
Een schepje (of twee) whey kan wel een goede aanvulling zijn, maar als het niet gaat, dan gaat het niet… Een dagje niet (of minder) eten ga je ook niet dood van.Ik heb ook echt maar 700 a 1000kcal gegeten vandaag. Heb nergens zin in.
Lekker bezig, sneller bij je doel!Ik heb ook echt maar 700 a 1000kcal gegeten vandaag. Heb nergens zin in.
Heb je hetzelfde gegeten als je gasten?Iets verkeerds gegeten vandaag op werk. Ik loop helemaal leeg. Ik durf niet te gaan sporten vanavond.![]()
Ik hoop het niet voor ze angezien ik in een spa resort werkte vandaag. Je wilt niet accuut dunne krijgen als je in een sauna of zwembad ligt..
Helemaal para 😂
Gekookt voor een Belgische basisschool.
Ah joh, gewoon in het kinderbadje. Als het fout gaat geef je gewoon die kleine de schuld!
Zwemluier aan en gaan.Ah joh, gewoon in het kinderbadje. Als het fout gaat geef je gewoon die kleine de schuld!
Verdorie, ik zie het gelijk voor mij

Je mag ze ook drinken.Ik heb ook echt maar 700 a 1000kcal gegeten vandaag. Heb nergens zin in.
Thnx voor de tip.
Met van die oranje drijvers om z'n armen.

Geen opblaasflamingo?
Staat toch niet bij z'n haar.