- Waardering
- 10.369
Heb geen idee hoe onze strudel eruit ziet eigenlijk.
Zijn persoonlijkheid kan het vast hebben 😅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen idee hoe onze strudel eruit ziet eigenlijk.
Op de foto's in z'n log is ie rossig.Heb geen idee hoe onze strudel eruit ziet eigenlijk.
Ik ben niet rossig. Ik heb een ziel.Op de foto's in z'n log is ie rossig.
Ik sluit niet uit dat hij een zwemluier hip kan laten lijken.
Ben jij zo zweverig?
Jij niet begrijp die grap, abi.
Thread 'Strudel's Struggles CUT contestlog 2023' https://forum.bodybuilding.nl/topics/strudels-struggles-cut-contestlog-2023.436302/Heb geen idee hoe onze strudel eruit ziet eigenlijk.
Ben je een albinoneger?
Dat is @Oom Oli al.
Overkomt de besten, heb het ook ooit gehad met rode pepers...de t*ring wat brandenTip van de dag:
Wanneer je met je blote handen madame jeanettes hebt gesneden kun je beter je ballen niet aanraken.![]()

Van je ballen afblijven tijdens 't koken is een nog betere optie viezerik!Tip van de dag:
Wanneer je met je blote handen madame jeanettes hebt gesneden kun je beter je ballen niet aanraken.![]()
Ik was even geschokt, dacht dat deze post van @Kathlinoo was...Overkomt de besten, heb het ook ooit gehad met rode pepers...de t*ring wat branden![]()

Snap ik, onze foto's en namen lijken ook best veel op elkaar he....

Als ik Katheencake bak kan ik het niet laten.Van je ballen afblijven tijdens 't koken is een nog betere optie viezerik!

Served with great dollops of cream on top?