XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.241
Ja, want daar wordt het minder smerig van, als stukken nagel, huid, bot en bloed alle kanten op spatten... ???
Mijn oudste kind heeft ervaring met een dumbell op een blote voet laten vallen. Niks kapot 😅
Wel een lesje geleerd om niet stiekem in de homegym te spelen.

• #143.242
Hét huis tegengekomen, bleken meerdere geïnteresseerden (gaat om buitenland dus vrij uitzonderlijk) en het werd dus opbieden in een ‘gesloten envelop’. Toch net te weinig geboden helaas😔 Zo kut hoe je dan al in je hoofd iets aan het inrichten bent haha, volgende keer even wat minder enthousiast zijn.

• #143.243
Mijn oudste kind heeft ervaring met een dumbell op een blote voet laten vallen. Niks kapot 😅
Wel een lesje geleerd om niet stiekem in de homegym te spelen.
Gelukkig heeft je oudste een gebrekkige oog-handcoördinatie, met meer talent, geluk en een zwaardere DB kan het best lukken. :thumb:

• #143.248
Lekker trainen in die commerciële gyms: Iemand was net op blote voeten aan 't benchpressen ....

Throw Up Stephen Colbert GIF by The Late Show With Stephen Colbert
Arnold trainde vroeger vaak op blote voeten.

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: BB_
  • #143.250
Hét huis tegengekomen, bleken meerdere geïnteresseerden (gaat om buitenland dus vrij uitzonderlijk) en het werd dus opbieden in een ‘gesloten envelop’. Toch net te weinig geboden helaas😔 Zo kut hoe je dan al in je hoofd iets aan het inrichten bent haha, volgende keer even wat minder enthousiast zijn.
Dat is balen zeg! (Vast ook wel wat minder nette woorden...)
Al iets anders op het oog?

• #143.255
Kon niet slapen door wat leek een festival in de buurt.

Ik zocht online en kon niks vinden.
Vond het dusdanig luid dat ik maar ben gaan kijken in de buurt. Slapen ging hem sowieso niet worden met dit volume van Apres Ski en 'hollandse hits'

Bleek een tuinfeestje 6 straten verderop met een proffesionele geluidsinstalatie voor de karaoke.

Doe even normaal joh, midden in een woonwijk.

Maar ze zouden er nu mee kappen en daar lijken ze zich aan te houden dus dat vind ik wel weer netjes.

Helaas gaat de wekker om 2:30...

Terug
Naar boven