- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deel je betaallink hier, er is vast een witte ridder die het voor je wilt betalen.Wel volhouders daar bij big gymIn de lockdown al meerdere keren opgezegd, rekeningnummer is al ruim een jaar geblokkeerd, en nog steeds blijven ze dit sturen
![]()
Ga toch niet betalen omdat zij hun administratie niet op orde hebben, ben jij gekDeel je betaallink hier, er is vast een witte ridder die het voor je wilt betalen.

Gewoon 1 cent overmaken en een leuke omschrijving/betaalkenmerk verzinnen.Ga toch niet betalen omdat zij hun administratie niet op orde hebben, ben jij gek![]()
Gestruikeld vandaag op werk op een trap. Kenkerde vol met m'n elleboog op de hoek van de laatste trede. Doet pijn as f**k. Uur tinteling in m'n pink. Land op m'n telefoonbotje.
Ugh, zucht.
Ah f**k me.Kut man. Afgelopen maart ben ik eens uitgegleden op een stuk ijs en toen achterover gevallen. Met me armen / ellebogen de val proberen te breken en zodoende met al mijn 100kg precies op het puntje van me elleboog gevallen. Vervolgens een paar maanden last van gehad.
Dat is een normale zomer… de eerste in vijf jaar ofzo. Ben het zelf ook niet meer gewend…Weerverwachting aankomende 2 weken in Amstelveen.
![]()
Global warming hit zwaar deze zomer. Max 21 graden en elke dag regen in juli. Heftig man deze warme temperaturen.
wtfOude lijken die het verschil niet weten tussen een Sign Out of een Disconnect in een RDS sessie![]()

Was het niet iets van 17 graden met Kerst in Amstelveen ?Weerverwachting aankomende 2 weken in Amstelveen.
![]()
Global warming hit zwaar deze zomer. Max 21 graden en elke dag regen in juli. Heftig man deze warme temperaturen.
Ja dacht t wel.Was het niet iets van 17 graden met Kerst in Amstelveen ?
Max 20 graden is laag voor juli.Dat is een normale zomer… de eerste in vijf jaar ofzo. Ben het zelf ook niet meer gewend…
Ja dat krijg je als je heel het middenoosten naar daar haalt, bij ons is het gelukkig iets minder.de hele woningmarkt is naar de t*ring. Sociale huurwoning is echt onmogelijk tenzij je meer dan 10+ jaar staan ingeschreven of mega veel geluk moet hebben met het winnen van een loting.
Je betaalt in de particuliere sector echt belachelijke prijzen en ze zijn allemaal alleen maar op winst ingesteld…. Voor starters of mij als student word het leven je echt op het moment zwaar gemaakt. Nederland heeft echt veel steken laten vallen helaas. Misschien toch maar in België wonen🫣
Beperkte invloed op onze 'woningmarkt', er zijn grotere oorzaken.Ja dat krijg je als je heel het middenoosten naar daar haalt, bij ons is het gelukkig iets minder.