- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Welkom bij de club.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom bij de club.
Hoe meld ik me af? Ik vind dit geen leuke club.
Als de profieldiepte van de andere banden nog redelijk is, zou je kunnen volstaan met 1 nieuwe...
Dat is een noodoplossing om naar de bandenzaak te kunnen rijden.Plugje er in en klaar.
![]()
Benson Bandenreparatieset - Auto Motor Scooter - Tubeless Banden 28-Delig -... | bol
Benson Bandenreparatieset - Auto Motor Scooter - Tubeless Banden 28-Delig - Noodreparatie Meeneemkoffer. Wees voorbereid op onverwachte lekke banden met...www.bol.com
Ik ook.
Als jij daar werkt zou ik er ook wel pasta durven bestellen.Ik ook.
In een Italiaans restaurant.
Op het CS.
Fucking goede pasta.
Stiekem stond ik niet op CS.Als jij daar werkt zou ik er ook wel pasta durven bestellen.
1 uur verder, kheb al de helft gemaakt van wat ik vandaag moet doen lol. Dus..
Doe @Schwarzeneggertje de groeten.Moe maar wordt weer een prima dagje. Ik sta in een zorgcentrum voor demente bejaarden. Makkelijker dan dit wordt het niet. Wat dingen in de pan gooien. 50 liter soep maken. Beetje koffie drinken. Paar uurtjes werken, 8 uur betaald krijgen.
Kvoel me net @Steks.
Ja, ik heb ook wel eens drukke dagen.Moe maar wordt weer een prima dagje. Ik sta in een zorgcentrum voor demente bejaarden. Makkelijker dan dit wordt het niet. Wat dingen in de pan gooien. 50 liter soep maken. Beetje koffie drinken. Paar uurtjes werken, 8 uur betaald krijgen.
Kvoel me net @Steks.
Volgens mij zag ik em net voorbij komen.
Het is wel sneu hoor zo'n verzorgingscentrum. Trieste bedoening.Kun je straks gezellig wat gaan doen met die mensjes (ja srs)
.Ah joh die schroef je er zo weer uit met een kruiskop.
Het is wel sneu hoor zo'n verzorgingscentrum. Trieste bedoening.
Het is wachten op de dood hier. Toch wel mooi als je dan het lichtpuntje van de dag kan zijn voor die oudjes en een glimlach op hun gezicht kan toveren.
Ookal zijn ze het 10 mins later weer vergeten.

Dit hebben ze er inderdaad dus in gedaan, daarna check bij de dealer of deze goed geplaatst was. Kennelijk kun je gewoon lang doorrijden met zoiets? Bij Ekris zeiden ze haast synchroon dat ik daar waarschijnlijk nog feilloos mee kon rijden tot de band op was, maar als ik het prettiger vond kon ik een afspraak maken voor een nieuw setje banden.Plugje er in en klaar.
![]()
Benson Bandenreparatieset - Auto Motor Scooter - Tubeless Banden 28-Delig -... | bol
Benson Bandenreparatieset - Auto Motor Scooter - Tubeless Banden 28-Delig - Noodreparatie Meeneemkoffer. Wees voorbereid op onverwachte lekke banden met...www.bol.com
Waarschijnlijk is Galen net zo maf als ik, en haalt ie misschien wel 2 nieuwe banden.Als de profieldiepte van de andere banden nog redelijk is, zou je kunnen volstaan met 1 nieuwe...