Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.741
1692473040339.png
Welkom bij de club.

• #143.745
  • #143.749
Gister tot 23:00 werken en vandaag om 07:45 in Haarlem moeten zijn is wel taai.

Echt kut geslapen ook.

• #143.750
Moe maar wordt weer een prima dagje. Ik sta in een zorgcentrum voor demente bejaarden. Makkelijker dan dit wordt het niet. Wat dingen in de pan gooien. 50 liter soep maken. Beetje koffie drinken. Paar uurtjes werken, 8 uur betaald krijgen.

Kvoel me net @Steks.

• #143.751
1 uur verder, kheb al de helft gemaakt van wat ik vandaag moet doen lol. Dus..

• #143.753
  • #143.754
Moe maar wordt weer een prima dagje. Ik sta in een zorgcentrum voor demente bejaarden. Makkelijker dan dit wordt het niet. Wat dingen in de pan gooien. 50 liter soep maken. Beetje koffie drinken. Paar uurtjes werken, 8 uur betaald krijgen.

Kvoel me net @Steks.
Ja, ik heb ook wel eens drukke dagen.

• #143.756
Kun je straks gezellig wat gaan doen met die mensjes (ja srs)
Het is wel sneu hoor zo'n verzorgingscentrum. Trieste bedoening.

Het is wachten op de dood hier. Toch wel mooi als je dan het lichtpuntje van de dag kan zijn voor die oudjes en een glimlach op hun gezicht kan toveren.

Ookal zijn ze het 10 mins later weer vergeten :roflol:.

• #143.758
Het is wel sneu hoor zo'n verzorgingscentrum. Trieste bedoening.

Het is wachten op de dood hier. Toch wel mooi als je dan het lichtpuntje van de dag kan zijn voor die oudjes en een glimlach op hun gezicht kan toveren.

Ookal zijn ze het 10 mins later weer vergeten :roflol:.

Ik heb er ervaring mee, beide opa en oma (na elkaar niet tegelijkertijd) hebben in zo'n instelling gezeten en heb zelf gewerkt in een instelling met ouderen met psychiatrische problemen. Is inderdaad zielig, maar zoals je zegt is het mooi als je ze kunt laten glimlachen!

Ookal zijn ze het 10 mins later weer vergeten :roflol:

Sad but true :o

• #143.759
Plugje er in en klaar.

Dit hebben ze er inderdaad dus in gedaan, daarna check bij de dealer of deze goed geplaatst was. Kennelijk kun je gewoon lang doorrijden met zoiets? Bij Ekris zeiden ze haast synchroon dat ik daar waarschijnlijk nog feilloos mee kon rijden tot de band op was, maar als ik het prettiger vond kon ik een afspraak maken voor een nieuw setje banden.

• #143.760
Terug
Naar boven