AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #143.761
Prop vanuit de buitenkant erin knallen is een goede oplossing mits de schade max 6mm doorsnee is en 3cm van de wang af zit. Vanuit binnen een parachute prop is beter, maar kost gewoon meer tijd dus geld en word in praktijk vrijwel nooit meer gedaan. Prop is geen apk afkeur, mits bovenstaande en er max 3 in een band mogen zitten.

• #143.762
Dit hebben ze er inderdaad dus in gedaan, daarna check bij de dealer of deze goed geplaatst was. Kennelijk kun je gewoon lang doorrijden met zoiets? Bij Ekris zeiden ze haast synchroon dat ik daar waarschijnlijk nog feilloos mee kon rijden tot de band op was, maar als ik het prettiger vond kon ik een afspraak maken voor een nieuw setje banden.
K heb zo nog heel lang rondgereden met mijn paardentrailer. Is pas vervangen geweest toen de band zelf gewoon versleten was. Kan perfect

• #143.764
Dat zeg ik niet snel van mezelf. veel verklaren mij voor gek, zonde van geld.
Ik vervang of laat snel vervangen, net als ik laatst tegen je zei met 'hardyschijf'. De één rijdt er mee verder, de ander kijkt op de sloop, ik koop liever nieuwe.

• #143.766
Dat zeg ik niet snel van mezelf. veel verklaren mij voor gek, zonde van geld.
Ik vervang of laat snel vervangen, net als ik laatst tegen je zei met 'hardyschijf'. De één rijdt er mee verder, de ander kijkt op de sloop, ik koop liever nieuwe.
Gebruik jij ook alleen pharma grade? Geld is bij jou geen probleem als ik je posts een beetje volg.

• #143.767
Wordt er net eentje naar buiten gereden..
105 jaar oud geworden. Bijzondere leeftijd.

Toch wel vreemd gezicht als je op dat moment bordjes aan het maken bent.

• Sad
Waarderingen: Loca
  • #143.770
Is de 3e deze week hoorde ik net.

En hoe erg het ook klinkt, zijn er weer andere gezinnen (met een dierbare die de hulp nodig heeft) die daarop zitten te wachten (en begrijpelijk).

Was toen net mijn opa ook, hij stond op de wachtlijst als 3e op de lijst. Betekende dus dat er nog 3 moesten sterven, dan kon hij daarheen.

105 is wel een mooie leeftijd gelukkig.

• #143.774
  • #143.780
Trap er niet in jongens. :D

Terug
Naar boven