Wie wat waar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou, na jaren ben ineens online en nu laat je weten wellicht van je vent weg te gaan en naar Nederland te komen.
Nou, na jaren ben ineens online en nu laat je weten wellicht van je vent weg te gaan en naar Nederland te komen.
Ik dacht dat @Hell93 een vent was, of is dit voor een speciale edition uitvoering?
Ben je net zo woest aantrekkelijk als @Kathlinoo ofwaNee ben gewoon een vrouw. Altijd al geweest (of nja was eerst een meisje lol). En zal ik altijd blijven.
Jij hebt duidelijk nog niet in mijn log gekeken.
Lol, ik ook.Ik dacht dat @Hell93 een vent was, of is dit voor een speciale edition uitvoering?
We kennen het allemaal. Gelukkig bij jou nog in poedervorm. Het blijft altijd een dingetje om tegen iemand die niet weet wat whey is uit te leggen waar die witte vlek op je autostoel vandaan komt.
Nou kan je lekker 6 dagen in de gym knallen zonder een wijf die continu om aandacht vraagt

vogeltje alweer gevlogen
Vind je dat Mullermilk te drinken?
Nee was echt goor
www.rtlnieuws.nl