- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

me schouder is nog steeds ****ed-up, morgen weer afspraak bij de dokter![]()
Damn. Je had je nummer achter moeten latenomfg had net in de belbus iets..
k loop net van de sportschool naar bushalte voor belbus, zit er best wel milf in die taxi die me haalt.. nou fijn k vond er al veel lachen als ik dingen zei die eigelijk niet egt grappig was ofzo, totdat ze vroeg of ik het erg vond als ze over een landweggetje ging ( was 5km om.. tis ipv rechts en dan links : links dan rechts, rechts en dan links) nouja ik ben normaal heel netjes naturlijk maar wou toch weten wat ze wou, dus ik daarlangs met haar, begon ze over men been te wrijven enz. ( ik dacht bingo) even later hield ze op en kwamen de magische woorden.. Ik kan dit niet, heb een man blabla, k der vertellen dat ik ik haar niet kende en dat bij 1x bleef maar mocht niet meer baten:@

omfg had net in de belbus iets..
k loop net van de sportschool naar bushalte voor belbus, zit er best wel milf in die taxi die me haalt.. nou fijn k vond er al veel lachen als ik dingen zei die eigelijk niet egt grappig was ofzo, totdat ze vroeg of ik het erg vond als ze over een landweggetje ging ( was 5km om.. tis ipv rechts en dan links : links dan rechts, rechts en dan links) nouja ik ben normaal heel netjes naturlijk maar wou toch weten wat ze wou, dus ik daarlangs met haar, begon ze over men been te wrijven enz. ( ik dacht bingo) even later hield ze op en kwamen de magische woorden.. Ik kan dit niet, heb een man blabla, k der vertellen dat ik ik haar niet kende en dat bij 1x bleef maar mocht niet meer baten:@
Niet dat ik het beter zou doen, maar een pro had haar sowieso omgepraat.
Geeft niet jongens, zondag komt vast wel weer een nieuw trolltopic.
OT: hele nacht niet geslapen door die k*twind. Ik had echt het gevoel dat mijn kamer zou worden weggeblazenhoorde hout kraken als een gek.

Haha ik had precies hetzelfde, en snachts gingen er ook wat debielen vuurwerk recht voor mn raam afschieten![]()