AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik wacht nog steeds op hoodys reactie

Ik sukkel nu al 3 maand met een spierscheur :/

me schouder is nog steeds ****ed-up, morgen weer afspraak bij de dokter :(

Ik sukkel nu al 3 maand met een spierscheur :/

Wat is er met je mooie avatar gebeurd? :(

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 21:10 ----------

me schouder is nog steeds ****ed-up, morgen weer afspraak bij de dokter :(

Gaat niet lukken bro, wou vandaag ook dokter bellen voor afspraak maar kreeg te horen dat een afspraak alleen kan bij koorts.

Maakt kennelijk niet uit dat je 5 dagen lang zo goed als niks heb gegeten en gemiddeld om de 60-90min flink moet schijten

Laatst bewerkt:
omfg had net in de belbus iets..

k loop net van de sportschool naar bushalte voor belbus, zit er best wel milf in die taxi die me haalt.. nou fijn k vond er al veel lachen als ik dingen zei die eigelijk niet egt grappig was ofzo, totdat ze vroeg of ik het erg vond als ze over een landweggetje ging ( was 5km om.. tis ipv rechts en dan links : links dan rechts, rechts en dan links) nouja ik ben normaal heel netjes naturlijk maar wou toch weten wat ze wou, dus ik daarlangs met haar, begon ze over men been te wrijven enz. ( ik dacht bingo) even later hield ze op en kwamen de magische woorden.. Ik kan dit niet, heb een man blabla, k der vertellen dat ik ik haar niet kende en dat bij 1x bleef maar mocht niet meer baten:@

k loop net van de sportschool naar bushalte voor belbus, zit er best wel milf in die taxi die me haalt.. nou fijn k vond er al veel lachen als ik dingen zei die eigelijk niet egt grappig was ofzo, totdat ze vroeg of ik het erg vond als ze over een landweggetje ging ( was 5km om.. tis ipv rechts en dan links : links dan rechts, rechts en dan links) nouja ik ben normaal heel netjes naturlijk maar wou toch weten wat ze wou, dus ik daarlangs met haar, begon ze over men been te wrijven enz. ( ik dacht bingo) even later hield ze op en kwamen de magische woorden.. Ik kan dit niet, heb een man blabla, k der vertellen dat ik ik haar niet kende en dat bij 1x bleef maar mocht niet meer baten:@
Damn. Je had je nummer achter moeten laten ;)

Niet dat ik het beter zou doen, maar een pro had haar sowieso omgepraat.

Niet dat ik het beter zou doen, maar een pro had haar sowieso omgepraat.

Meh. Discutabel. Als ze het eenmaal uitgesproken heeft kan ze voor haar gevoel wss niet meer terug. Heel debiel, maar das nu eenmaal vrouwenlogica. Hij kent haar natuurlijk verder niet, dus hij had t niet kunnen zien aankomen ofzo. Wat je eventueel nog kunt proberen in zo´n situatie is een appeal doen op haar gevoel voor avontuur. Op stout zijn. Hoe dan ook, kleine kans hoor.

bij een meisje van me leeftijd was dit ook beter gelukt denk ik, nog geen ervaring met vrouwen van 35+ :O hah

zoo zal weer is naar stage gaan

Beste topic van 2012 gesloten???

:fuu: Het danstopic is weg!!

We hebben de herinneringen toch nog. En helaas ging het te ver door mensen die probeerden 4chan style haar leven te verpesten. Als het bij soeps was gebleven, wat ik telkens zei was hij nog open. Zeker omdat het foto meisje niet eens de TS was maar een andere Lisa! Die was er dus never achtergekomen. Maar neeeeee een paar lui moeten weer compleet te ver gaan.

Lisa waar ben je :(

Geeft niet jongens, zondag komt vast wel weer een nieuw trolltopic.

OT: hele nacht niet geslapen door die k*twind. Ik had echt het gevoel dat mijn kamer zou worden weggeblazen :roflol: hoorde hout kraken als een gek.

Geeft niet jongens, zondag komt vast wel weer een nieuw trolltopic.

OT: hele nacht niet geslapen door die k*twind. Ik had echt het gevoel dat mijn kamer zou worden weggeblazen :roflol: hoorde hout kraken als een gek.

Haha ik had precies hetzelfde, en snachts gingen er ook wat debielen vuurwerk recht voor mn raam afschieten:mad:

Dat ik elke ****ing ochtend wakker gekeft word door die honden van me.

En dat m'n vader nu al thuis is waardoor ik me nog langer aan hem moet ergeren.

Godver. Zojuist mn schoonmaakster schijnbaar dodelijk beledigd door uit te leggen waarom ik niet helemaal tevreden ben de laatste tijd. Die bishes van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen. Doet net alsof ze mij een gunst verleent ofzo, maar ik betaal dr best wel goed dus mag ik toch zeker ook wel eisen hebben?

Nou ja. De laatste paar weken kwam ze toch al telkens niet dus misschien maar net zo goed ook. **** em. Zoek wel een nieuwe. Weet er nog iemand een betrouwbare in de regio Utrecht? :P

Ik MOET van mezelf aan mijn geschiedenis P.O verder werken, maar kan me er echt niet toe zetten.

volgende week cut, aan de ene kant wel zin in en aan de andere kant ook weer niet:p

Terug
Naar boven