AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.181
Appartementen in de stad (lotingen) krijgen hier ook >500 reacties en de “reguliere” wachtlijst betreft zo een jaar of 5-8 voor een appartementje. Studio kun je misschien na 4-6 jaar “al” krijgen.

Uiteraard is dit zonder urgentie, maar zelfs dan zal het best nog wel eens even kunnen duren. Misschien dat je in een of ander gehucht aan de kust wat meer geluk hebt, maar zelfs dan is een fatsoenlijke woning niet te krijgen op korte (<2 jaar) termijn.

Als meerdere instanties/organisaties aan touwtjes gaan trekken, kan dat wel ineens heel snel gaan.

• #144.182
Dan hoop ik voor je dat er in Groningen meer woningen te vergeven zijn dan in de Randstad, want hier kan je met een urgentie verklaren alsnog lang wachten.
Veel instanties/stichtingen hebben woningen beschikbaar. Hij geeft aan onder toezicht te staan van zorginstantie, en dan kom je niet in normale verlotingssysteem.

• #144.183
Als meerdere instanties/organisaties aan touwtjes gaan trekken, kan dat wel ineens heel snel gaan.
Moet je ook “geluk” mee hebben, ken meerdere anekdotes van mensen die alsnog maanden lang in een caravan op een random grasveld bij de boer verblijven, maar ook gevallen die wel binnen een week ergens terecht kunnen.

• #144.184
Moet je ook “geluk” mee hebben, ken meerdere anekdotes van mensen die alsnog maanden lang in een caravan op een random grasveld bij de boer verblijven, maar ook gevallen die wel binnen een week ergens terecht kunnen.

Ja dat zeker! Maar goed, dan is er in ieder geval wel snel een veilige (andere) plaats.

Hier in Engeland hoor ik ook dat mensen soms 2 jaar in een hotelkamer zitten (dmv gemeente, niet zelf boeken), maar soms is dat beter dan blijven waar je bent (in geval van Tupac1996 dus).

• #144.185
Dikke onzin. Ik krijg een zelfstandig woning omdat er allemaal instanties zijn bij betrokken en er zijn ook potjes bij de gemeente. Dankjewel dat je me zo inschat ik volledig zelfstandig en kan alles in het huishouden. Krijg ook geen woning zonder toezicht komt dsn af en toe iemand langs
Ja komt een klein beetje door wat jij online post 🫠

Ja dat zeker! Maar goed, dan is er in ieder geval wel snel een veilige (andere) plaats.

Hier in Engeland hoor ik ook dat mensen soms 2 jaar in een hotelkamer zitten (dmv gemeente, niet zelf boeken), maar soms is dat beter dan blijven waar je bent (in geval van Tupac1996 dus).
Hij heeft gvd een dak boven zijn hoofd. Hij is zelf het gevaar hè. Misbruikt zijn medicatie. Gebruikt(te) andere drugs. Is suïcidaal. Nee die moet je alleen in een woning stoppen dat is vragen om problemen joh.

• #144.186

Hij heeft gvd een dak boven zijn hoofd. Hij is zelf het gevaar hè. Misbruikt zijn medicatie. Gebruikt(te) andere drugs. Is suïcidaal. Nee die moet je alleen in een woning stoppen dat is vragen om problemen joh.

Ah ja lekker bij mensen laten die de situaties escaleren. Goed plan.

• #144.187

Is wellicht wel een risico in een stad waar drugs haast makkelijker te krijgen is dan een zak chips.

Daarbij is op jezelf wonen financieel ook een ander verhaal, moet je ook maar net kunnen dragen.

• #144.190
Jullie weten het (bijna) allemaal wel beter dan de instanties die erbij betrokken zijn en letterlijk deskundigen zijn hiermee. Knap hoor!

• #144.193
Jullie weten het (bijna) allemaal wel beter dan de instanties die erbij betrokken zijn en letterlijk deskundigen zijn hiermee. Knap hoor!
Hij moet nog in behandeling bij die instanties joh. Heeft recent pas een intake gehad. Wij lezen al twee jaar allemaal dingen van hem. Dus ja wij begrijpen het inderdaad ook wel een klein beetje

Terug
Naar boven