Misschien van zijn huidige probleem/situatie, maar de organisaties en deskundigen missen wel wat context en achtergrondinfo.![]()
Zou zeggen, bel ze ff op en vertel het ze dan kunnen ze hun plannen omzetten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien van zijn huidige probleem/situatie, maar de organisaties en deskundigen missen wel wat context en achtergrondinfo.![]()

Oké geef hem maar valse hoop en breng hem verder in de problemen. Lekker naar de mond toe praten 👌'in behandeling' - is toch niet hetzelfde als deskundigen die erbij betrokken zijn, domme muts.
Oké geef hem maar valse hoop en breng hem verder in de problemen. Lekker naar de mond toe praten 👌
ik zeg alleen dat sommigen hier doen alsof ze er meer verstand van hebben (over wat er nodig is en gedaan moet worden voor hem) dan de deskundigen. Ik doe niks 
Stuur jij ze de link naar zijn vorige acount maar op.Zou zeggen, bel ze ff op en vertel het ze dan kunnen ze hun plannen omzetten![]()
Stuur jij ze de link naar zijn vorige acount maar op.
PrimaZucht..ik geef hem geen valse hoop, of hoop..ik geef hem helemaal niks johik zeg alleen dat sommigen hier doen alsof ze er meer verstand van hebben (over wat er nodig is en gedaan moet worden voor hem) dan de deskundigen. Ik doe niks
![]()
nou zou ook voor het eerst zijnNee, ik laat ze hun werk doen, ik bemoei me er niet mee. Doen anderen wel.
Ja, daar staat dit foum om bekend en daar was hij van op de hoogte toen hij terug kwam. Maar ja wat moet je dan als je bij een ander forum een ban aan je broek krijgt als gevolg van je gedrag.Nee, ik laat ze hun werk doen, ik bemoei me er niet mee. Doen anderen wel.
Je moet toch wat om je vriend tevreden te houden.Nee, maar ging voor een pedicure en ging weg met een gladde kont. Vreemd hoe het soms kan lopen 🤷♂️
De sportschool bedoel je?In plaats van naar de sportschool naar de woonboulevard. Ik mijd die dingen als de pest. Maar ik ben bang dat ik vandaag ipv 500kcal, duizenden € ga uitgeven.
Vermoeiend.
Binnen een maand ofzo 6maanden ban.Ja, daar staat dit foum om bekend en daar was hij van op de hoogte toen hij terug kwam. Maar ja wat moet je dan als je bij een ander forum een ban aan je broek krijgt als gevolg van je gedrag.
Ga sws niet 050 wonen.Is wellicht wel een risico in een stad waar drugs haast makkelijker te krijgen is dan een zak chips.
Daarbij is op jezelf wonen financieel ook een ander verhaal, moet je ook maar net kunnen dragen.
Waarom niet? In Stad wonen lijkt me best handig als je geen auto/rijbewijs hebt. Je zult maar in Schubbekutterveen terecht komen en afhankelijk zijn van het OV...
Wat heb je zelf in gedachten?
Zeker wel mag mijn wensen geven tochWat heb je zelf in gedachten?
(overigens denk ik niet dat je veel te “willen” hebt, maar dat terzijde)
Te druk veel verleidingen in de techno scene. Heelveel uitgaansplekkenWaarom niet? In Stad wonen lijkt me best handig als je geen auto/rijbewijs hebt. Je zult maar in Schubbekutterveen terecht komen en afhankelijk zijn van het OV...