MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.243
Om meeuw en co hun behandelingen/woningen etc te betalen. K weet weer waarom ik zo veel werk met dit allemaal te lezen. Frustrerend dat het in veel gevallen nog geen zak opbrengt ook.
Ben het helemaal met jou eens.

En de jongeren die wel kunnen werken, werken liever 24 uur met zorgtoeslag dan dat ze hun eigen onderhouden.
Geen wonder dat het pensioen systeem op de schop (lees bezuinigen) moet met de volgende generatie zonder ruggengraat. Iets, een heel klein beetje bijdragen aan de maatschappij willen en kunnen ze niet. Kijk ook maar bij het verenigingsleven... geen vrijwilliger te krijgen, alleen 50a60+ wil dat nog doen.
Ze creëren een mooie maatschappij voor zichzelf en hun kinderen :dunno:

• #144.248
Dat krijg je wanneer je iedereen aan de subsidietiet legt. Fout van de staat.
Dat is de ellende met die mensen die zich met het beleid bemoeien maar geen idee hebben hoe de moderne maatschappij reilt en zeilt.

Vroeger hielden de mensen zich aan de regels. Sinds een flink aantal jaren is de meerderheid aan het zoeken naar de mazen in het net. Cultuur omslag te danken aan de gastarbeiders.

• #144.249
Ben het helemaal met jou eens.

En de jongeren die wel kunnen werken, werken liever 24 uur met zorgtoeslag dan dat ze hun eigen onderhouden.
Over welke leeftijdscategorie heb je het als je praat over “de jongeren?” Ik ben 22 en herken het beeld wat je schetst totaal niet als ik om me heen kijk.

• #144.253
Tja als mensen in de top en in de politiek zich verrijken met bonusjes en wachtgeld e.d. kan je er vergif op innemen dat de mensen onderaan denken 'ho eens ff, dat kan ik ook.'

• #144.258
Waarom zou je überhaupt hard werken in een land dat hard werken bestraft? Tenzij je zwart kan werken.

*Niet te verwarren met zwartwerkers. Die werken immers niet hard.
:trollface:

Terug
Naar boven