ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja ik ook 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ook 😂
Dat is mijn mening ook, ik wil best betalen voor schrijnenden gevallen die er niets aan kunnen doen of er zeer waarschijnlijk wat van zullen leren.Ik wens ook dat mijn belastinggeld niet nodeloos verbrast wordt. Helaas gebeurt het wel
Ben het helemaal met jou eens.Om meeuw en co hun behandelingen/woningen etc te betalen. K weet weer waarom ik zo veel werk met dit allemaal te lezen. Frustrerend dat het in veel gevallen nog geen zak opbrengt ook.

Heb jij ook zo'n Thug Life tattoo op je buik?Politie en veilig thuis en vnn en sociaal team zijn erbij betrokken zijn genoeg plekken hier. Er gaat niks boven Groningen, zijn genoeg potjes en in extreme situaties betaal je veel minder
Zo eentje ken ik ook ja, begin 30, nog nooit full-time gewerkt (terwijl dat wel kan bij haar werkgever) en flink wat toeslagen ontvangen.En de jongeren die wel kunnen werken, werken liever 24 uur met zorgtoeslag dan dat ze hun eigen onderhouden.
Dat krijg je wanneer je iedereen aan de subsidietiet legt. Fout van de staat.Ze creëren een mooie maatschappij voor zichzelf en hun kinderen
Dat is de ellende met die mensen die zich met het beleid bemoeien maar geen idee hebben hoe de moderne maatschappij reilt en zeilt.Dat krijg je wanneer je iedereen aan de subsidietiet legt. Fout van de staat.
Over welke leeftijdscategorie heb je het als je praat over “de jongeren?” Ik ben 22 en herken het beeld wat je schetst totaal niet als ik om me heen kijk.Ben het helemaal met jou eens.
En de jongeren die wel kunnen werken, werken liever 24 uur met zorgtoeslag dan dat ze hun eigen onderhouden.
Nou gelukkig dan maar.Over welke leeftijdscategorie heb je het als je praat over “de jongeren?” Ik ben 22 en herken het beeld wat je schetst totaal niet als ik om me heen kijk.
Officieel is jongeren tot 27 jaarOver welke leeftijdscategorie heb je het als je praat over “de jongeren?” Ik ben 22 en herken het beeld wat je schetst totaal niet als ik om me heen kijk.

Onofficieel ligt het er aan hoe oud je zelf bent

Ook, en dat is veel duidelijker sinds internet.Tja als mensen in de top en in de politiek zich verrijken met bonusjes en wachtgeld e.d. kan je we vergif op innemen dat de mensen onderaan denken 'ho eens ff, dat kan ik ook.'
Jup
Dacht aan Thailand... maar zoveel buitenlandersPakken wat je pakken kan en vervolgens emigreren lijkt mij het beste.

En zoveel ladyboys.
Zal wel Rusland worden... daar zijn de euro's ook best waardevast. En redelijk net volk over het algemeenPakken wat je pakken kan en vervolgens emigreren lijkt mij het beste.