ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat wel natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel natuurlijk
Als je een trotse ariër was dan had je jezelf niet zo aangesteld.
en betaald belasting en dus in loondienst van de belastingdienst whahahaha het is maar hoe je het bekijkt
We zijn allemaal slaven van het systeem.en betaald belasting en dus in loondienst van de belastingdienst whahahaha het is maar hoe je het bekijkt
Waarom ik nou weer niet?
Dus ?
Omdat jij een lul bent.
Dusssss?
Krijgt hij ook veel zwart betaald?
Waarom werk je hard in een land waar hard werken bestraft wordt?

Ik werk wel hard, maar niet het hele haar door.Waarom werk je hard in een land waar hard werken bestraft wordt?
Die dus denk ik dus dan..dus.
Worden extra belast.Huh overuren worden niet gewoon betaalt door werkgever? Wat
Als je genoeg verdient draag je over je overuren dezelfde belasting af en tevens krijg je vaak wel een hoger uurloon.In loondienst betaal je voor al je overuren. Dus loont hard werken niet.
Je maakt hier wel een aparte sprong van werkloosheidsuitkering uitkering in Nederland naar de ''ziekenkas'' in België.Ik ken geen exacte bedragen (ben het nooit geweest). Maar bv een langdurig zieke die wel werk heeft krijgt in Belgie 60% van zijn BRUTOloon. Wist een collega mij te zeggen. Met wat die dus afgeeft tov het nettoloon betaal ik mijn maandelijkse transportkosten niet. Hij krijgt zelf een gemiddelde van zijn hypothetische extra vergoedingen voor weekend en nachtwerk.
Geen wonder dat die niet gemotiveerd is om terug te beginnen.
Alsook is bovengenoemde lid van het clubje dat YouTube uitgezien heeft.We zijn allemaal slaven van het systeem.
Behalve @Steks. Hij heeft de Matrix doorbroken en is verlicht. Hij is the One.