AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.562
Oh wacht in Marrakech, nee dat is wel ff een stukje verder ja :roflol: my bad!

• #144.563
Ja weet ik veel waar in Tunesië je zit :roflol: het was in Portugal te voelen.
Goh.
IMG_20230909_115143.jpg

• #144.566
De pijltjes waar jij vanuit gaat in Marokko, is niet waar Marrakech ligt.
No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Tunesië* een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.
Als het in het oosten van Marokko was en het was in Portugal te voelen, dan zou het ook in Tunesië te voelen KUNNEN zijn. Zo bizar is het dus niet. Enige is dat ik miste dat het in Marrakech was.
Probeer je er maar weer uit te lullen ja, succes :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #144.567
No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Marroko een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.

Van het zuiden van Marokko naar het noorden van Portugal is even veel afstand als van het oosten van Marokko naar het westen van Tunesië.

• #144.568
No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Marroko een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.

Probeer je er maar weer uit te lullen ja, succes :roflol:

Dat het verder ligt betekent niet dat het raar is dat ik het vraag aan hem. Waar bemoei jij je eigenlijk mee man

• #144.570
Die vraag stel je nooit eens een keer aan jezelf? Bijzonder.

Jawel, ik kan er tenminste antwoord op geven.
Dat ik hem die vraag stelde is gewoon normaal, als je niet weet waar in Marokko het gebeurde en waar in Tunesië hij zit. Wat boeit het ook? Wtf :roflol:

• #144.571
Dat het verder ligt betekent niet dat het raar is dat ik het vraag aan hem. Waar bemoei jij je eigenlijk mee man
Altijd van onderwerp veranderen als je fout zit. Vooral niet toegeven en pagina's doorzagen als je denkt dat een ander fout zit

• #144.572
  • #144.576
Waar zat ik fout mee dat ik niet heb toegegeven? Wat denk jij dat 'my bad' betekent?
Zeiken dat de pijltjes niet beginnen waar Marrakesh ligt om te negeren dat het grootste land van het Afrikaanse continent ertussen ligt en de afstand nog groter is lijkt wel exemplarisch voor onderstaande...
Altijd van onderwerp veranderen als je fout zit. Vooral niet toegeven en pagina's doorzagen als je denkt dat een ander fout zit
De vraag die je stelde is heel normaal, als je geen idee hebt van de afstanden in Afrika.

Maar goed, dan heb je ook wel weer een paar pagina's (negatieve) aandacht en je moet natuurlijk wel de concurrentie met Meeuw aan.

• #144.578
pfffff

Terug
Naar boven