Ik zit er 2,500 km vandaan. Nederland 2,900 km. Nee dus.
Ja weet ik veel waar in Tunesië je zit
het was in Portugal te voelen.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit er 2,500 km vandaan. Nederland 2,900 km. Nee dus.
het was in Portugal te voelen.Goh.Ja weet ik veel waar in Tunesië je zithet was in Portugal te voelen.
No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Tunesië* een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.De pijltjes waar jij vanuit gaat in Marokko, is niet waar Marrakech ligt.
Probeer je er maar weer uit te lullen ja, succesAls het in het oosten van Marokko was en het was in Portugal te voelen, dan zou het ook in Tunesië te voelen KUNNEN zijn. Zo bizar is het dus niet. Enige is dat ik miste dat het in Marrakech was.

No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Marroko een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.
No shit sherlock, het is maar om aan te duiden dat Marroko een pak verder ligt dan Portugal. Marrakech ligt nog verder van Tunesië inderdaad. Misschien had je er zelf even een kaart bij moeten nemen voordat je de opmerking maakte.
Probeer je er maar weer uit te lullen ja, succes![]()
Die vraag stel je nooit eens een keer aan jezelf? Bijzonder.
Die vraag stel je nooit eens een keer aan jezelf? Bijzonder.

Altijd van onderwerp veranderen als je fout zit. Vooral niet toegeven en pagina's doorzagen als je denkt dat een ander fout zitDat het verder ligt betekent niet dat het raar is dat ik het vraag aan hem. Waar bemoei jij je eigenlijk mee man
Omdat je irritant bent?
Het stond letterlijk in het bericht dat je quote van hem. Maar hey, we weten dat (begrijpend) lezen soms wat moeilijk is voor jou.Dat ik hem die vraag stelde is gewoon normaal, als je niet weet waar in Marokko het gebeurde en waar in Tunesië hij zit. Wat boeit het ook? Wtf![]()
Altijd van onderwerp veranderen als je fout zit. Vooral niet toegeven en pagina's doorzagen als je denkt dat een ander fout zit
Niets, als ik je andere posts zo zie.Waar zat ik fout mee dat ik niet heb toegegeven? Wat denk jij dat 'my bad' betekent?
Zeiken dat de pijltjes niet beginnen waar Marrakesh ligt om te negeren dat het grootste land van het Afrikaanse continent ertussen ligt en de afstand nog groter is lijkt wel exemplarisch voor onderstaande...Waar zat ik fout mee dat ik niet heb toegegeven? Wat denk jij dat 'my bad' betekent?
De vraag die je stelde is heel normaal, als je geen idee hebt van de afstanden in Afrika.Altijd van onderwerp veranderen als je fout zit. Vooral niet toegeven en pagina's doorzagen als je denkt dat een ander fout zit
Ga lekker tijd doorbrengen met je kleine, ga zwemmen of buiten spelen.Omdat je het niet weet. Oke. Ik gaf toe dat het mijn fout was. Blij nu?
Das heftig
Ja relatief veel ui gegeten.