AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.581
Ga lekker tijd doorbrengen met je kleine, ga zwemmen of buiten spelen.
Ons kun je met een gerust hart verwaarlozen. Wij vermaken ons wel zonder jou.

Volgens mij begonnen jullie tegen mij hoor ;) Ik had het gewoon tegen BB en ik zei al 'my bad' dat ik fout zat.
Bepaalde mensen moesten weer janken. Tja.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #144.582
@bodybuilding.nl kunnen wij hier een emoticon van krijgen? Het is onderhand zo vaak toepasbaar..
1693315657473.png

• #144.584
  • #144.585
  • #144.587
Zoek jij eens uit welk deel van Marokko dichterbij Portugal ligt dan Tunesië.

Ik snap je vraagstelling niet helemaal denk ik, dus ik doe gewoon een gok.

Van oosten van Marokko naar westen van Tunesië is 1240 km.
Van zuiden van Marokko naar noorden Portugal is 3000 km.

Als je niet weet waar in Portugal de aardbeving in Marokko te voelen was, je niet weet waar in Marokko het gebeurde en je niet weet waar in Tunesië BB zich bevindt, is de vraag gewoon niet debiel.

• #144.591
Ik snap je vraagstelling niet helemaal denk ik, dus ik doe gewoon een gok.

Van oosten van Marokko naar westen van Tunesië is 1240 km.
Van zuiden van Marokko naar noorden Portugal is 3000 km.

Als je niet weet waar in Portugal de aardbeving in Marokko te voelen was, je niet weet waar in Marokko het gebeurde en je niet weet waar in Tunesië BB zich bevindt, is de vraag gewoon niet debiel.
Guess again.

Tevens klopt dat je niet weet waar het in Marokko gebeurde niet juist.

• #144.594
  • #144.595
Ben ik de enige of hebben er meer mensen last met PostNL tegenwoordig? 2 Weken geleden had ik een overhemd nodig voor de begravenis van mijn opa. Opa ligt onder de grond en ik heb nog steeds geen overhemd.
Bedrijf waar ik het besteld had. Heeft hem als vermist opgegeven en ik krijg netjes het bedrag terug. 5 dagen geleden deed ik een bestelling en nu net als toen bij het overhemd verplaatst Postnl steeds zelf de bezorgdatum
naar de volgende dag. Ik durf gewoon bijna niet meer te bestellen nu bij bijvoorbeeld een XXL omdat ze met postnl verzenden. Iemand hetzelfde gezeik met postnl?

• #144.597
Ben ik de enige of hebben er meer mensen last met PostNL tegenwoordig? 2 Weken geleden had ik een overhemd nodig voor de begravenis van mijn opa. Opa ligt onder de grond en ik heb nog steeds geen overhemd.
Bedrijf waar ik het besteld had. Heeft hem als vermist opgegeven en ik krijg netjes het bedrag terug. 5 dagen geleden deed ik een bestelling en nu net als toen bij het overhemd verplaatst Postnl steeds zelf de bezorgdatum
naar de volgende dag. Ik durf gewoon bijna niet meer te bestellen nu bij bijvoorbeeld een XXL omdat ze met postnl verzenden. Iemand hetzelfde gezeik met postnl?
Jep, ook al een paar keer gehad laatste tijd. Heb ook al een pakketje gevonden in de tuin van buren 4 huizen verderop terwijl de trace aangaf dat het naar een pakketpunt ging.

• #144.598
Jep, ook al een paar keer gehad laatste tijd. Heb ook al een pakketje gevonden in de tuin van buren 4 huizen verderop terwijl de trace aangaf dat het naar een pakketpunt ging.
Werken er nu alleen vakantiekrachten daar ofzo? Laatste keer stopte die met bus enal recht voor mijn deur hij belde aan door het raampje van zijn deur. Ik vroeg nog aan hem. Wil je hem misschien anders even binnenzetten joh? Hij gaf het pakket ook gewoon door het autodeurraampje aan me.

• #144.599
Werken er nu alleen vakantiekrachten daar ofzo? Laatste keer stopte die met bus enal recht voor mijn deur hij belde aan door het raampje van zijn deur. Ik vroeg nog aan hem. Wil je hem misschien anders even binnenzetten joh? Hij gaf het pakket ook gewoon door het autodeurraampje aan me.
Denk Oekraïners of zo, want ze spreken amper Nederlands.

• #144.600
Denk Oekraïners of zo, want ze spreken amper Nederlands.
Oh dat zou me niks verbazen. Hier in Leiden is het zo als je een Oekraïens kenteken hebt op je auto word je niet bekeurd als je een pakeerovertreding maakt. Hij wij ons maar scheel betalen aan vergunnigen en parkeerkosten terwl er amper parkeer plekken zijn omdat de gemeente het hier autovrij wil maken. Ja top allemaal. Ondertussen is mijn opa begraven en heb ik ook mijn supplementen nog steeds niet binnen.

Terug
Naar boven