Ik denk dat mijn genen vrij dominant zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat mijn genen vrij dominant zijn.
Was het nog erger?Misschien ben ik door haar wel zo geworden als ik nu ben.![]()

Ellende wordt meestal veroorzaakt door 2 recessieve allelen.
Wat ?Ellende wordt meestal veroorzaakt door 2 recessieve allelen.
Laat je DNA maar eens checken.
Waarop?
Gast dat zegt ie toch zit je weer te blowen.
Op een stoel.
Tuurlijk.... Wat zijn allalellen dann?
Dat zijn van die ronde dingen die je ff 4 a 5 mins op 180 graden in de oven doet. Met wat gefruite uitjes erop. Lekker man.
Joh dat zijn pizza’sDat zijn van die ronde dingen die je ff 4 a 5 mins op 180 graden in de oven doet. Met wat gefruite uitjes erop. Lekker man.
Een halve gen. Lekker interessant gelul. Moeilijke woorden gebruiken terwijl het niet nodig is.
Een tijd geleden zei een andere bioloog tegen mij, dat ik nog wel eens last zou kunnen gaan krijgen van genetische antagonistische pleiotropie. Dacht eerst dat hij alleen maar jaloers was, maar misschien had hij toch gelijk.Een halve gen. Lekker interessant gelul. Moeilijke woorden gebruiken terwijl het niet nodig is.
Is zo '80 isch.

![]()
Ravage na aardbeving met honderden doden in Marokko
Bij een zware aardbeving in Marokko zijn honderden doden gevallen. Het zou gaan om de zwaarste aardbeving in de regio in meer dan 100 jaar.www.ad.nl
Marrakech is echt een hele mooie, en ook wel toeristische stad. Helaas zijn de gebouwen daar niet allemaal geweldig en is het Atlasgebergte ten zuiden ervan nog veel meer achtergesteld. Meer dan 600 doden al.![]()
eerst Turkije en Syrië, nu Marokko..![]()
Ravage na aardbeving met honderden doden in Marokko
Bij een zware aardbeving in Marokko zijn honderden doden gevallen. Het zou gaan om de zwaarste aardbeving in de regio in meer dan 100 jaar.www.ad.nl
Marrakech is echt een hele mooie, en ook wel toeristische stad. Helaas zijn de gebouwen daar niet allemaal geweldig en is het Atlasgebergte ten zuiden ervan nog veel meer achtergesteld. Meer dan 600 doden al.![]()
Ik zit er 2,500 km vandaan. Nederland 2,900 km. Nee dus.Jij bent in Tunesië nu toch? Merkte je er iets van?