- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ananas op een pizza?
Daar lijkt de grens voor @Mentat te liggen.
Wacht maar tot je een keer Gloryhole boxen ziet. Er gaat een wereld voor je open.Twee van het zweet glimmende mannen die slechts in een klein broekje om elkaar heen hangen noemen ze "Glory". Dan is er nog wel veel ruimte hoor.
Voor mij ook, geen zoet op zout.
Dus jij doet ook geen tomatensaus op je pizza?

Als je het niet ziet en je staat er met je rug naar toe, gaat er dan wat anders open?Wacht maar tot je een keer Gloryhole boxen ziet. Er gaat een wereld voor je open.
The code is more like guidelines anyway, miss Turner.
Eerlijk gezegd is mij nooit opgevallen dat dat zoet is.
Omdat er zout in zit.Eerlijk gezegd is mij nooit opgevallen dat dat zoet is.
Als je het niet ziet en je staat er met je rug naar toe, gaat er dan wat anders open?
Dat vind ik wel een beetje spannend.
Doet minder pijn dan een vrouw die niet kan koken.
Komt bekend voor, vaak als mijn moeder ging experimenteren eindigde het met chinees eten op tafel.Doet minder pijn dan een vrouw die niet kan koken.
Ik leer nog steeds iedere dag nieuwe dingen, daar ben ik niet iedere dag blij mee. Vandaag is zo'n dag.
Heb jij zo'n tattoo?Komt bekend voor, vaak als mijn moeder ging experimenteren eindigde het met chinees eten op tafel.
Ze komt uit China?Komt bekend voor, vaak als mijn moeder ging experimenteren eindigde het met chinees eten op tafel.
Sommige mensen doen banaan op pizza. 😬
Lekker!
En een pak chocomel?Komt bekend voor, vaak als mijn moeder ging experimenteren eindigde het met chinees eten op tafel.