AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Rondea een wout.. hmm..

Krijg ik een boete als ik je hier een homo noem?

wel een kaartje
:trollface:

Zou ik ook een boete kunnen krijgen als ik mijn navigatiesysteem gebruik als snelheidsmeter? Nederland kennende wel.. :)

Zou ik ook een boete kunnen krijgen als ik mijn navigatiesysteem gebruik als snelheidsmeter? Nederland kennende wel.. :)
ff googelen leverde mij in ieder geval op dat een navigatisysteem dusdanig betrouwbaar is dat dit ook als snelheidsmeter geld. In het RVV (regelement verkeersregels en verkeerstekens) is namelijk niet beschreven wat een snelheidsmeter precies is.

karma ? :)

Noo mattie, bij n auto niet tenminste, motor kon ik niet zo snel vinden.

Artikel 5.2.15

Eisen

Personenauto’s die na 30 juni 1967 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende snelheidsmeter, die ook bij nacht voor de bestuurder goed afleesbaar is.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 18:06 ----------

ff googelen leverde mij in ieder geval op dat een navigatisysteem dusdanig betrouwbaar is dat dit ook als snelheidsmeter geld. In het RVV (regelement verkeersregels en verkeerstekens) is namelijk niet beschreven wat een snelheidsmeter precies is.

karma ? :)

Niks karma, dat is gewoon je werk. Zou een mooie boel zijn als je een boete had uitgedeeld omdat je het niet wist.

:trollface:

jij leert snel!

we hebben nog duizenden banen openstaan en elke josti wodt op dit moment aangenomen dus waar wacht je op

Haha nee ik moest dit eigenlijk wel weten, doe rechten en heb al een klein beetje strafrecht gehad. Baantje bij de politie is niks voor mij, heb op op Pownews ook wel gezien wat voor lui daar werden aangenomen, hopeloos :roflol:

Haha nee ik moest dit eigenlijk wel weten, doe rechten en heb al een klein beetje strafrecht gehad. Baantje bij de politie is niks voor mij, heb op op Pownews ook wel gezien wat voor lui daar werden aangenomen, hopeloos :roflol:
link naar filmpje ? vind ik zelf ook wel mooi.

Ach ik zie mezelf niet als zon hopeloos geval :cool:

pownews pakt wel overal de negatieve kant van hé,

maar wel epic lol een paar vrienden van mij zagen eerst zon gls busje staan en riepen of ze ook vuurwerk hadden, die kerel keek pisnijdig:p

maar wel epic lol een paar vrienden van mij zagen eerst zon gls busje staan en riepen of ze ook vuurwerk hadden, die kerel keek pisnijdig:p

Ik kan ook nie zo heel goed tege media. Gister 2 agenten in hun gezicht gestoken, ff nieuws geweest. Vandaag weer de grootste ophef omdat er een jongen van 13 is aangehouden met een nepwapen, hoe wreed zijn wij wel niet :(

Is toch terecht, meeste onderwerpen die ze aansnijden zie ik geen ander programma doen, zoals maandag met die coke taxi handel weer..
Al zijn ze regelmatig gewoon aan het treiteren enzo, maargoed die occupy zwervers mogen ze best aanpakken van mij :roflol:

@Rondea ik kan het filmpje niet zo snel vinden, was ook zo'n gast bij die geen fatsoenlijk woord nederlands sprak

Is toch terecht, meeste onderwerpen die ze aansnijden zie ik geen ander programma doen, zoals maandag met die coke taxi handel weer..
Al zijn ze regelmatig gewoon aan het treiteren enzo, maargoed die occupy zwervers mogen ze best aanpakken van mij :roflol:

@Rondea ik kan het filmpje niet zo snel vinden, was ook zo'n gast bij die geen fatsoenlijk woord nederlands sprak

dat occupy getreiter is echt zo geniaal, maar indd ze brengen ook zaken aan het licht die anders gewoon zo doorgingen

kan em helaas ook nergens vinden

Damn, ik word echt helemaal waus als ik in de huiskamer zit. M'n broer zit 24/7 op de computer die in de huiskamer staat en dat constante getik op dat toetsenbord maakt me echt helemaal gek! Ik kan het niet negeren, word elke keer focking agressief als ik het hoor.

Daarom zit ik nu altijd op m'n kamer als ik thuis ben.

:fa:

gwn nooit naar huis gaan alleen om te eten en slapen, ohja en gym kleding te pakken. Like a boss

Terug
Naar boven