ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zo dik ben jij ook weer niet.Sowieso, McDonalds is de beste manier om aan m'n dagelijkse 10.000 kcal te komen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dik ben jij ook weer niet.Sowieso, McDonalds is de beste manier om aan m'n dagelijkse 10.000 kcal te komen![]()
Het heeft niet m'n dag verpest, maar had wel een rage quit in Division 2 op Legendary Stronghold. Fucking drones![]()
lbs?![]()
Jawel ik weeg 200 kg en zit in dirty bulk !!!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!111!!!
![]()
![]()

Oooh een game, rage quitting is zonder de game af te sluiten de Xbox afsluit, de controller van je af gooit en de buurt bij elkaar scheldt (voorbeeld)![]()
Er zijn mensen die hen hele kamer en materiaal slopen omdat ze rage quitten. Zo erg is het bij mij niet 😆
Best te doen hoorZeker voor een McDonalds koffie..is dat echt te drinken?![]()
Dat is dan 400kcal alstublieft en 20g transfvet…Met een of andere triple chocolate pop dot die ik al op heb. Ik wilde gezond doen, dus geen koekje besteld. Waren ze mijn bestelling vergeten, dus na 20 minuten ik vragen hoe het zat. Kreeg ik alsnog een gratis koekje als goedmaker.
![]()
Exact de reden dat ik weiger mee te doen 😝Precies. Ik doe al jaren mee alleen vanwege idee dat wanneer ik stop waarschijnlijk de maand erna de prijs op mijn straat valt.
McDonald’s heeft echt best goede koffie. Geen grap.
De Vriendenloterij is van dezelfde terroristische organisatie als de postcode loterij. Ik heb aan weinig dingen echt een hekel, maar die club....Het was geen Postcodeloterij, maar de Vriendenloterij. Het idee van de Vriendenloterij is dat je je prijs deelt met al je vrienden. Gelukkig heb ik geen echte vrienden, maar daarom deel ik mijn vreugde met al mijn DBB-vrienden hier. Het geld is inmiddels al uitgegeven.
Zeg je nou dat ik smeergeld heb aangenomen?De Vriendenloterij is van dezelfde terroristische organisatie als de postcode loterij. Ik heb aan weinig dingen echt een hekel, maar die club....
Snap ik, jij hebt tijd zat 😂Er zijn mensen die hen hele kamer en materiaal slopen omdat ze rage quitten. Zo erg is het bij mij niet 😆
Denk eerder dat je stom bent.