Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Nee valt mee, abs zijn nog steeds duidelijk zichtbaar naar wat buikwerk. En kwa heupvet valt het ook wel mee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
92 kg bij 1m78 en stills abs visible
Dan moet je wel een big ass mofo zijn.
pics?
92 kg bij 1m78 en stills abs visible
Dan moet je wel een big ass mofo zijn.
pics?

nee ze zijn nu niet meer zichtbaar, alleen naar tig hanging leg raises en decline crunches.
Je hebt veel vocht verloren ( neem ik aan omdat je ziek ben geweest ) dus zal niet 4 kilo spier zijnFuuuuuaaaaarkkkkkkkkkkkk ben ziek geweest een week, ben 4 kilo afgevallen
weet iemand of die kilo's er snel weer aanzitten?
dus gewoon ff bijtanken met eten en drinken en bijbeunen dan heb je dat zo weer terug 
Veels te vroeg wakker, gister me rug gedaan en PR deadlift ( 165) maar ging denk nie helemaal goed kon gister nie slapen van de pijn in me onderrug
en straks nr werk maar me rugggg
![]()
thx goos ja was weer ff een trots momentje
alleen nu pijn pijn pijn
en zo werken en moet er nog op de fiets halen.. ik baal!Ja ergste is dat ik net hersteld was van een rugblessure en net weer aan het bouwen was ( vorige x ook me rug ookal met deadlift enja techniek is goedkijk nou maar uit met je rug! ik kreeg ook last van me rug ondanks goeie vorm met DL
) en gister 5 rugoefeningen gepakt, waarschijnlijk net teveel want precies last van dezelfde plek, maar gelukkig wel minder dan vorige keer denk dat dit de "waarschuwing" was nu maar ff oppassen 
Gvd, vriendin had telefoon laten liggen in gym waar ik train. Heeft ze al die slijmsmsjes laten staan in inbox van mij en heeft nu iedereen daar door zitten lezen FUUUUUUUUUUUUU
Nja, **** it morgen nieuwe gym zoeken.