MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

92 kg bij 1m78 en stills abs visible
Dan moet je wel een big ass mofo zijn.
pics?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gvd, vriendin had telefoon laten liggen in gym waar ik train. Heeft ze al die slijmsmsjes laten staan in inbox van mij en heeft nu iedereen daar door zitten lezen FUUUUUUUUUUUUU

Nja, **** it morgen nieuwe gym zoeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fkn slecht geslapen en veel te vroeg wakker, ik ga nog een paar uur liggen.:(

Veels te vroeg wakker, gister me rug gedaan en PR deadlift ( 165:D ) maar ging denk nie helemaal goed kon gister nie slapen van de pijn in me onderrug :( en straks nr werk maar me rugggg:(

Fuuuuuaaaaarkkkkkkkkkkkk ben ziek geweest een week, ben 4 kilo afgevallen :(

weet iemand of die kilo's er snel weer aanzitten?

Fuuuuuaaaaarkkkkkkkkkkkk ben ziek geweest een week, ben 4 kilo afgevallen :(

weet iemand of die kilo's er snel weer aanzitten?
Je hebt veel vocht verloren ( neem ik aan omdat je ziek ben geweest ) dus zal niet 4 kilo spier zijn ;) dus gewoon ff bijtanken met eten en drinken en bijbeunen dan heb je dat zo weer terug :)

kijk nou maar uit met je rug! ik kreeg ook last van me rug ondanks goeie vorm met DL

bah smorgens trainen is niks voor mij
brb kotsen boven de wc

thx goos ja was weer ff een trots momentje :) alleen nu pijn pijn pijn :( en zo werken en moet er nog op de fiets halen.. ik baal!

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 10:53 ----------

kijk nou maar uit met je rug! ik kreeg ook last van me rug ondanks goeie vorm met DL
Ja ergste is dat ik net hersteld was van een rugblessure en net weer aan het bouwen was ( vorige x ook me rug ookal met deadlift enja techniek is goed ;) ) en gister 5 rugoefeningen gepakt, waarschijnlijk net teveel want precies last van dezelfde plek, maar gelukkig wel minder dan vorige keer denk dat dit de "waarschuwing" was nu maar ff oppassen :)

Pas nog pic in Wat maakte jouw dag goed topic, ga wel een keer naar Peanut toe dan mag hij zeggen hij de vork in de keel zit.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 10:56 ----------

Gvd, vriendin had telefoon laten liggen in gym waar ik train. Heeft ze al die slijmsmsjes laten staan in inbox van mij en heeft nu iedereen daar door zitten lezen FUUUUUUUUUUUUU

Nja, **** it morgen nieuwe gym zoeken.

lol gister dikke ruzie, kwam ze om 1:00 huilend aan me deur dat ik niet boos moest zijn.

lol 1e ruzie bij deze, gooi dan een t*fus pincode op je telefoon of is dat teveel gevraagd.

Ik voel me echt raaaar man, duizelig achtig maar niet helemaal alsof ik niet recht kan staan.. er zitten van die ploppen in m'n oren en vet moe. Vergeet alles wat ik doe / moet doen / gedaan heb / informatie. Gaat helemaal nergens over.

btw ben kapot wil echt nr bed :( ***Help!***

Terug
Naar boven