6am
Cool Novice
- Waardering
- 405
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 22%
Terug naar Istanbul!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terug naar Istanbul!!!
Dat word zeker weten 2.5uur straatvegen voor die donkere mevrouw!
Wat doe je voor werk, en hoe houd je dat vol?Mijn week bestaat soms uit meer dan de helft van meetings :') Hangt natuurlijk wel af waarover het gaat, soms is het echt interessant.
Onderhoudsingenieur/manager. Ik houd dat vol omdat ik de job wel graag doe
Meetings in mijn geval zijn niet altijd saaie 'resultaatbesprekingen' of 'besparingsmeeting' oid maar vaak redelijk technisch, wat ik tof vind en vaak iets van bijleer of mensen iets kan/moet uitleggen.Potjandorie, mijn geheim is ontrafeld, jij snoodaard!
Zou 't ook niet proberen.Door de supermarkt gewandeld voor tonijnsalade. Zat met mijn kop ergens anders dus heb ik vegan tonijn meegenomen. Zelfscan bon weggetyfd, dus kan dit niet meer ruilen.
![]()
Misschien is het wel fucking lekker.Door de supermarkt gewandeld voor tonijnsalade. Zat met mijn kop ergens anders dus heb ik vegan tonijn meegenomen. Zelfscan bon weggetyfd, dus kan dit niet meer ruilen.
![]()
plantaardige tonijn? dierlijke augurken?Door de supermarkt gewandeld voor tonijnsalade. Zat met mijn kop ergens anders dus heb ik vegan tonijn meegenomen. Zelfscan bon weggetyfd, dus kan dit niet meer ruilen.
![]()
als het naar vis ruikt kun je het eten....