- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
En terecht dusZelfs Franco moest contributie betalen in de originele Golds. Hij had daardoor een enorme hekel aan Ken Waller, de manager.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En terecht dusZelfs Franco moest contributie betalen in de originele Golds. Hij had daardoor een enorme hekel aan Ken Waller, de manager.
2 a 3 uur valt mee toch?Vandaag de hele dag vergaderd. Waaronder 1 van 2 en 1 van 3 uur. Dat was wel pittig.
1x2 en 1x3 en verder nog 3 uur meetings vind ik echt vreselijk.
Dat is bij elkaar inderdaad wel lang.1x2 en 1x3 en verder nog 3 uur meetings vind ik echt vreselijk.
Had je maar een vak moeten leren.Vandaag de hele dag vergaderd. Waaronder 1 van 2 en 1 van 3 uur. Dat was wel pittig.
Moet je maar een echte baan vinden.1x2 en 1x3 en verder nog 3 uur meetings vind ik echt vreselijk.

Misschien over een uurtje maar een butthurt rel beginnen op t forum?Amper geslapen en dan moet ik ook nog naar kantoor joh pff
Mijn week bestaat soms uit meer dan de helft van meetings :') Hangt natuurlijk wel af waarover het gaat, soms is het echt interessant.1x2 en 1x3 en verder nog 3 uur meetings vind ik echt vreselijk.
Klinkt goed, maar moet gewoon werken hé :^)Misschien over een uurtje maar een butthurt rel beginnen op t forum?
Voor mij ook, maar dit was wel een bijzonder pittige dag...Mijn week bestaat soms uit meer dan de helft van meetings :') Hangt natuurlijk wel af waarover het gaat, soms is het echt interessant.
Ja zoals ik zei is het ook afhankelijk waarover het gaat. En zeker als je dan zelf de vergadering moet leiden en tot een resultaat moet komen. Kan echt vermoeiend zijnVoor mij ook, maar dit was wel een bijzonder pittige dag...

Nederland VergaderlandJa zoals ik zei is het ook afhankelijk waarover het gaat. En zeker als je dan zelf de vergadering moet leiden en tot een resultaat moet komen. Kan echt vermoeiend zijn![]()
Hoezo, Nederland?
Bij de US afdelingen bij ons is het nog een stuk erger.
Dat word zeker weten 2.5uur straatvegen voor die donkere mevrouw!
Dat word zeker weten 2.5uur straatvegen voor die donkere mevrouw!