MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net klaar met trainen, kijk ik op m'n telefoon, 4 gemiste oproepen en 12 whatsapps van vrienden, dus ik vraag whaddupppp? Zij: "Waar hang je uit man?! We zitten nu in de trein naar a'dam, we hebben je 80 keer gebeld" FUUUUUUUUUUUUUUUUU, ik ga dus echt niet in m'n eentje nog naar amsterdam reizen nu.

of wel?

nee denk het niet, vrij kansloos nu nog

net terug van sporten en wilde mijn shake maken. was er niet van bewust dat mijn huisgenoot zojuist daarvoor warm water had gebruikt. dus jup warme shake nu :vomit:

maja sonde weg te gooien

Net klaar met trainen, kijk ik op m'n telefoon, 4 gemiste oproepen en 12 whatsapps van vrienden, dus ik vraag whaddupppp? Zij: "Waar hang je uit man?! We zitten nu in de trein naar a'dam, we hebben je 80 keer gebeld" FUUUUUUUUUUUUUUUUU, ik ga dus echt niet in m'n eentje nog naar amsterdam reizen nu.

of wel?

bodybuilders zijn maar eenzaam :fa:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 22:11 ----------

dat ik naar friesland moest vandaag voor mijn werk, wat een debielen wegen daar :roflol:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ISgHs7ipK8U

Shiiit man ik ben zo ziek
Hele tijd rillingen over m'n lichaam, overal spierpijn terwijl ik deze week alleen benen en schouders heb getraind.
En ik heb het gevoel alsof m'n hersens los in m'n hoofd zitten, elke x als ik mn hoofd draait doet het pijn

:mad:

K*tnacht gehad.. Godver. Lag er om 12 uur in en om 2.00 lag ik nog wakker.

teveel schlick schlick gedaan

OT: ben nu al aan huiswerk aan het werken op een vrije dag -.-

Heb er normaal nooit last van maar nu jeukt heel me gezicht door de beta -alanine, zwaar irritant als je je eigen verveeld,,

Boredom op z'n top. Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar.. ik mis school. :o

GVD net jaaropgave gehad. Ben blij dat ik daar niet meer werk zeg. Misselijke t*ring leier.

Altijd hard gewerkt, komen werken als ik ziek was. Altijd ingevallen voor mensen. En mij onder het minimum loon betalen.

GVD van jan tot Julie elk weekend gewerkt, + in de zomer ook door de weeks.

En ik kan maar 50 euro terug krijgen van de belasting. t**fus hond.

aii, sommige mensen zijn echt té gierig

Wat voor werk doe je nu dan?

moet wachten op whey, komen altijd heel laat:(

en net gebeld voor sollicitatie..word straks teruggebeld:)

Vanmorgen verslapen en moest iets op school af laten tekenen. Na 40 minuten reizen op school aangekomen, opdracht vergeten. :roflol: Snel maken, afgetekend. Prima, nu de rest als geheel nog af laten tekenen. Had dat wijf pauze en kon ze geen 5 minuten vrij maken om het af te tekenen. :mad:

Dus ik sta daar na de pauze, vraag ik of ze het af wil tekenen. Heeft ze les van 10.00 tot 11.45. Ik naar huis en nu dus anderhalf uur reizen om een paar dingetjes af te laten tekenen.

FML. Vrijdag de 13de. :fuu:

Terug
Naar boven